بانک سرمایه در اندیشه سومین قهرمانی پیاپی/ خاتم شگفتی را تمام می‌کند؟

نخستین دیدار مرحله پایانی لیگ برتر والیبال چهارشنبه از ساعت ۱۷ با بازی تیم‌های بانک سرمایه و خاتم اردکان در خانه والیبال آغاز می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز نخستین دیدار مرحله پایانی لیگ برتر والیبال چهارشنبه از ساعت ۱۷ با بازی تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان در خانه والیبال با قضاوت محمد شاهمیری آغاز می‌شود .

در فینال لیگ برتر ۹۶ تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان که با شکست حریفان را به دیدار پایانی گذاشتند به رقابت با هم می پردازند تا برنده دیدار رفت نیمی از مسیر قهرمانی را بپیماید .

تیم بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی که قهرمانی لیگ برتر در دو فصل گذشته را در کارنامه دارد موفق شد با شکست تیم پیکان تهران در مرحله نیمه نهایی برای بار سوم راهی دیدار پایانی شود و امیدوار است با پیروزی برابر حریف اردکانی در قهرمانی لیگ برتر هتریک کند.

شاگردان مصطفی کارخانه برای صعود به فینال پس از آنکه در دور گروهی با ۱۹ برد کسب ۵۷ امتیاز صدرنشین شدند در مرحله نخست پلی‌آف تیم رده هشتمی هاوش گنبد را از پیش رو برداشتند و در نیمه نهایی توانستند از سد تیم پیکان بگذرند.

بانکی‌ها در حالی فردا به مصاف خاتم می‌روند که در طول این فصل دوبار با این تیم بازی کردند که یک بار در هفته چهارم با نتیجه سه بر صفر و بار دیگر در هفته پانزدهم با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و به دنبال کسب سومین پیروزی فصلشان برابر خاتم آن هم در دیدار فینال هستند .

در سوی مقابل خاتم اردکان که با نخستین صعود به دیدار پایانی لیگ برتر والیبال عنوان تیم شگفتی‌ساز لیگ را از آن خود کرده برای رسیدن به فینال رقبای قدرتمندی را از پیش رو برداشت.

شاگردان عباسعلی میرحسینی که در دور گروهی با ۱۱ برد و کسب ۳۰ امتیاز در رده هفتم قرار گرفتند و با توجه به جایگاهشان از شانس کمی برای صعود به مراحل بعد برخوردار بودند.

خاتمی‌ها توانستند در مرحله نخست حذفی تیم رده دومی سایپا را در دو دیدار رفت و برگشت شکست دهند و موفق شدند در مرحله نیمه نهایی شهرداری تبریز دیگر تیم بالای جدولی را از پیش رو بردارند و نخستین صعودشان به فینال را جشن بگیرند.

حال این تیم بی‌حاشیه شهرستانی امیدوار است در تهران نیز دست به کار بزرگی بزند و با شکست بانک سرمایه پرستاره گام بلندی را برای کسب قهرمانی بردارد .

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..