تهیه‌کننده فیلم "مادری"

فیلم خوب راه خودش را بازمی‌کند

سیاوش حقیقی معتقد است که فیلم خوب می‌تواند مخاطب خود را پیدا کند حتی اگر سانس‌های خوبی نداشته باشد.

به گزارش یزدی نیوزسیاوش حقیقی تهیه‌کننده فیلم "مادری"  با اشاره به روند اکران این فیلم گفت: دو روز قبل از آغاز اکران فیلم "مادری" به ما اعلام شد که باید آن را اکران کنیم و ما نیز بدون آنکه مواد تبلیغی اثر آماده باشد و یا فعالیت رسانه‌ای و تبلیغی انجام داده باشیم، اکران فیلم را آغاز کردیم.

حقیقی با اشاره به اینکه اگر در زمان فعلی مادری اکران نمی‌شد شاید هرگز فرصت اکران پیدا نمی‌کرد، ادامه داد: باوجود آنکه تبلیغات فیلم تازه شروع شده اما استقبال مخاطبان خوب بوده و ما در ۱۰ روز نزدیک به ۱۳۰ میلیون تومان فروش داشته‌ایم و در همین مدت تعداد سالن‌های سینماهای نمایش‌دهنده فیلم از ۷ به ۲۱ سالن افزایش پیدا کرده است.

تهیه‌کننده مادری؛ قصه خوب را یکی از فاکتورهای اصلی برای استقبال مخاطبان دانست و افزود: هرچند در زمان اکران، فیلم‌های کمدی با استقبال همراه می‌شوند اما ما شاهد هستیم که در کنار فیلم‌های کمدی، آثار اجتماعی که دارای داستان روان و خوبی هستند نیز با استقبال همراه می‌شوند.

وی ادامه داد  اینکه گفته می‌شود سینماداران از برخی فیلم‌ها حمایت بیشتری انجام می‌دهند صحیح نیست زیرا برای سینمادار مهم است که ظرفیت سالنش در زمان اکران یک فیلم کاملا تکمیل شود و طبیعی است که وقتی یک فیلمی مخاطب بیشتری دارد سانس‌های بیشتری را به خود اختصاص بدهد.

تهیه‌کننده فیلم مادری ادامه داد: البته برخی تلاش دارند با بزرگ‌نمایی میزان فروش برخی فیلم‌های به وضعیت اکران فیلم‌ها جهت بدهند و ثابت کنند که مردم از یک گونه از فیلم‌ها استقبال می‌کنند اما تجربه نشان داده چنین امری صحت ندارد.

 حقیقی با اشاره به اینکه فیلم مادری در شهر یزد ساخته شده است، افزود: ما می‌توانستیم این فیلم را در تهران بسازیم و قطعا اگر در تهران می‌ساختیم برای ما از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه‌تر بود اما تصمیم گرفتیم در شهر یزد این فیلم را بسازیم تا مخاطب با اثری متفاوت روبرو بشود و خوشبختانه این مسئله در استقبال مخاطبان از فیلم نیز تاثیرگذار بوده است.

 

منبع:ایلنا

بخش نظردهی بسته شده است..