جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

استفاده از کارکرد پهپاد، رویکرد دفاعی سپاه است

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز رویکرد دفاع تغییر کرد و ما باید از فناوری روز استفاده کنیم، گفت: به کارگیری پهپاد در قرارگاه ها و توسعه این صنعت از رویکردهای جدید دفاعی سپاه است .

به گزارش یزدی نیوزسردار روح الله نوری روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد، افزود: پایگاه پهپاد این شهرستان از یگان های مهم سطح کشور است و آموزش و عمل کلی ماموریت آن است که به خلبان و نیروهای متخصص نیاز دارد . 

وی تصریح کرد: پایگاه یادشده باید در همه ابعاد تقویت شود تا پاسخگوی دیگر قرارگاه های کشور باشیم . 
وی در ادامه انقلاب را گنجینه ای ارزشمندبرای مردم ایران ذکر کرد و گفت: ملت به رهبری مرجع دینی از تاریکی ظلمت ستم شاهی به نور دست یافتند. 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به دشمنی بدخواهان نظام، یادآور شد: دشمنان در ۴۰ سال گذشته دست از دشمنی و کینه توزی 
بر نداشتند و همواره با ابزارهای پیچیده که در اختیار دارند به دنبال شکست صفوف اتحاد بین ملت ایران و نیروهای مسلح هستند. 
نوری با بیان اینکه در این شرایط نباید در زمین دشمن بازی کنیم ، تصریح کرد: متدینین ،انقلابیون ،آحاد مردم و خانواده های شهدا می خواهند، گفتمان امام امت، ولی فقیه و انقلاب اسلامی پیش برود. 
وی در این مراسم که فرماندار، جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند ،از خدمات سرهنگ غلامرضا فلاح قدردانی و سرگرد محمدعلی کارگرشورکی را بعنوان فرمانده جدید پایگاه پهپاد نبی اکرم (ص) میبد معرفی کرد. 
وی همچنین با حضور بر مزار شهید گمنام و شهدای پایگاه یادشده با قرائت فاتحه ادای نسبت به مقام شامخ شهدا احترام کرد. 
مرکز شهرستان ۱۰۰هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد. 
 
 
منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..