نمایشگاه بهاره یزد گشایش یافت

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه فروش بهاره، دوشنبه شب در محل نمایشگاههای دائمی استان یزد گشایش یافت.

به گزارش یزدی نیوزرئیس اتاق اصناف استان یزد در حاشیه آغاز بکار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کالای شب عید در قالب ۲۳۰ غرفه تا ۲۰ اسفندماه برای بازدید عموم دایر است. 

محمدمهدی باغستانی افزود: در نمایشگاه یاد شده فروش اقلام اولویت دار و مورد نیاز مردم مانند آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی، کیف و کفش، البسه و پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز همشهریان در معرض دید عموم قرار گرفته است . 
وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاهها با تخفیف ۱۰درصد به بالا عرضه می شود ، خاطرنشان کرد: ۷۳درصد واحدهای عرضه کننده کالاهای این نمایشگاه واحدهای صنفی با پروانه کسب، ۱۴درصد سایر واحدهای تولیدی ، ۱۲ درصد واحدهای تولیدی صنایع بزرگ و یک درصد هم واحدهای تولیدی دامی هستند.
رئیس اتاق اصناف استان یزد با تأکید بر لزوم پرهیز از عرضه فله ای محصولات اضافه کرد: در نمایشگاه امسال، عرضه محصولات تنظیم بازار و عرضه مستقیم مرغ را با قیمت مناسب خواهیم داشت.
باغستانی تعدیل قیمت ها ، رفاه حال شهروندان و تامین نیازهای مردم در آستانه ایام پایانی سال و عید نوروز را از اهداف برپایی نمایشگاه یزد اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت هفت روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم دایر است. 
وی یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده، محصولات عرضه شده به طور مستقیم از واحدهای تولیدی تهیه و بدون واسطه به دست مردم برسد.
نمایشگاه فروش بهاره استان یزد هر سال در اسفندماه و در هفته های پایانی سال برگزار می شود.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..