مدیرعامل گلساپوش:

انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ورزش بین صنعتگران یزد وجود ندارد

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد گفت: ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی در یزد مشغول فعالیت هستند اما کمتر از پنج مورد از آنها حاضر به سرمایه‌گذاری در ورزش هستند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد عشقان ملک در نشست خبری ۱۰ سالگی باشگاه گلساپوش یزد با بیان اینکه در ورزش پول به تنهایی اثرگذار نیست و باید حمایت و انگیزه برای انجام کار وجود داشته باشد.

 
وی با ابراز گلایه و انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان استان به امر ورزش بیان کرد: بسیاری از مسئولان هنوز ورزشی بودن خود را به اثبات نرسانده اند.
 
مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی گلساپوش ادامه داد: استاندار یزد در طول چهار ماهی که تصدی مدیریت استان را بر عهده دارد، هفته ای دو جلسه اقتصادی برگزار کرده اما هنوز جلسه ورزشی نداشته است.
 
عشقان ملک تصریح کرد: پیوند ورزش و صنعت نیاز به ایجاد انگیزه دارد در غیر این صورت شرایطی که اکنون در یزد وجود دارد را شاهد خواهیم بود به نحوی که در استان یزد ۴ هزار واحد صنعتی فعال هستند اما کمتر از پنج مورد از آنها حاضر به سرمایه گذاری در امر ورزش هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: من موافق ورزش دولتی نیستم اما معتقدم باید انگیزه ایجاد شود در حالی که یزد چنین شرایطی وجود ندارد.
 
عشقان ملک اظهار داشت: اداره مالیات در دو سال گذشته تا حدودی تعامل داشته اما در ۱۰ سال گذشته هیچگونه همراهی انجام نداده، ما نمی‌گوییم مالیات پرداخت نمی‌کنیم اما انتظار داریم به واسطه تیم‌داری موفق، برای ما تخفیف و تشویق قائل شوند.
 
وی در مورد زیرساخت‌های ورزش فوتبال ساحلی نیز بیان کرد: ورزشگاه سلمان محمودآباد بهترین ورزشگاه برای مسابقات فوتبال ساحلی است ضمن اینکه سالنی نیز برای بانوان در حال آماده سازی است.
 
تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد از تیم‌های لیگ برتری است و این تیم در مسابقات و تورنمنت‌های جهانی موفق به کسب عنوان نخست شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..