طرح اعاده اموال نامشروع اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب افزایش می‌دهد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: طرح اعاده اموال نامشروع اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب افزایش می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام رضا شریفی در یزد، با اشاره به اینکه طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان‌" که در مجلس عنوان شده بسیار عالی و تأثیرگذار است، اظهار داشت: این طرح سبب می‌شود، افرادی که به عنوان مسئول در کشور انتخاب می‌شوند نسبت به اموال بیت المالی که اختیارشان است به چه شکلی باید استفاده کنند.

 
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد ادامه داد: اگر این طرح فراگیر و برای همه به شکل یکسان و برابر اجرا شود بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اینکه گفته شده برخی با اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان مخالفند باید علت این مخالفت را جویا را شد و شاید آنها معتقدند که این طرح به نوعی دخالت در زندگی شخصی افراد باشد ولی بازهم می‌توان آن را به شکلی اجرا کرد که دخالت در زندگی شخصی هم نباشد.
 
شریفی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس هم‌زمان با بررسی این طرح باید مسائلی مثل ضمانت اجرایی و یکسری مسائل دیگر را بررسی کنند گفت: آنها در این زمان باید قانون را به شکلی تصویب کنند که اگر واقعاً به تصویب رسید ضمانت اجرایی داشته باشد.
 
وی اظهار امیدواری کرد که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان بتواند در کشور به خوبی اجرا شود تا بتواند اعتماد مردم را نسبت به نظام و انقلاب افزایش دهد.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..