تاثیرگذاری اردوی راهیان نور به کشورهای مختلف جهان رسیده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه مهمترین کار فرهنگی، راهیان نور است گفت: اثرات معنوی راهیان نور به خارج از کشور هم منتقل شده است.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح الله جمیری

در جلسه ستاد استانی راهیان نور که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ای مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی است اظهار داشت: ایشان سخنی با این مضمون می‌فرمایند که نگران بحث نظامی و سیاسی در کشور نیستم، هر چند دغدغه محرومین را داریم ولی دغدغه‌های بسیاری در امور فرهنگی داریم، پس با این تفاسیر یکی از مهمترین کارهای فرهنگی، راهیان نور است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه در مجموعه دانشگاه‌ها، دانش‌‌آموزی و اقشار راهیان نور اهمیت ویژه‌ای دارد گفت: با نظرسنجی‌هایی که تاکنون صورت گرفته و گفته‌های افرادی که به این سفر معنوی رفتند اثرات بسیار مثبت و تاثیرگذاری داشته است.

وی افزود: این گفته فقط مختص افراد داخل کشور نیست بلکه بسیاری از افراد غیر مسلمان و خارج از کشور که به این مناطق اعزام می‌شوند اذعان می‌کنند که فضای شهید و شهادت قابل وصف و توصیف نیست.

جمیری با تأکید بر اینکه راهیان‌نور حرکت فرهنگی بسیار خوبی است خاطرنشان کرد: قرارگاهی در استان یزد با ریاست استاندار تشکیل شد و به بیان مسائل و مشکلات مرتبط با این حرکت بزرگ معنوی می‌پردازند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه توجه به بهره گیری از ظرفیت‌های اردوهای راهیان نور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: لازم است همکاری و هماهنگی بین مجموعه شهرداری، شورای شهر و دستگاه‌های مختلف بخشی از کار را عهده‌دار شوند که اعزام خوبی در استان داشته باشیم.

دبیر ستاد استانی راهیان نور استان یزد با بیان اینکه برخی از افراد برای پرداخت هزینه سفر معنوی راهیان نور با مشکل مواجه هستند اضافه کرد: این هزینه برای بسیاری قابل پرداخت نیست و امیدواریم بتوانیم به نحوی برنامه‌ریزی و کار انجام دهیم که ان شاالله افرادی که علاقه به حضور در این مکان مقدس دارند و توانایی پرداخت هزینه را ندارند بتوانند به آنجا اعزام شوند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..