اردوی کارآفرینی ویژه اشتغال روستایی برگزار شد

اردوی کارآفرینی ویژه اشتغال روستایی در روستای هدف گردشگری سریزد شهرستان مهریز با شرکت 120 نفر از علاقه‌مندان به این حوزه برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزاردوی کارآفرینی ویژه اشتغال روستایی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری یزد، فرماندار و بخشدار شهرستان مهری برگزار شد.

 مدیرکل دفتر امور روستایی استاندار یزد در این در حاشیه این رویداد به خبرنگاران گفت: شرکت‌کنندگان در این اردو ضمن ایده پردازی در حوزه اشتغال پایدار روستایی، با نحوه ایده پردازی، ویژگی ایده‌ها، تشکیل گروه‌های استارت‌آپی و به مرحله اجرا درآوردن ایده‌ها آشنا شدند.
«محمد یارمند» در خصوص اهمیت استارت‌آپ‌ها اظهار داشت: استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین نقش کلیدی در اقتصاد مقاومتی دارند و می‌توانند با ایجاد فضای اقتصادی جدید، تجربه رشد بیشتر اقتصادی را به وجود آورند.
وی با ابراز امیدواری در خصوص نتیجه‌بخش واقع‌شدن این رویداد، بیان کرد: این‌گونه کارگاه‌ها باید به نحوی برگزار گردد که منجر به شکوفایی ایده‌های خلاق شده و با حمایت از آن‌ها زمینه تجاری‌سازی و رونق اشتغال‌زایی فراهم گردد.

 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..