استاندار یزد:

رسانه‌های استان با صمیمیت بیشتری با یکدیگر همکاری کنند/ راه‌اندازی دبیرخانه جمع‌آوری و ساماندهی دغدغه رسانه‌ها در روابط عمومی استانداری

استاندار یزد در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان از رسانه‌های استان خواست تا با صمیمیت و لطافت بیشتری در کنار یکدیگر کار کنند و با در نظر داشتن منافع استان نسبت به انعکاس مشکلات و مسائل، اقدام نمایند تا به راهکار و راه‌حل‌های منطقی و قانونی برسند.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی»  دهم اسفندماه در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان بابیان اینکه قصد دارم جلسات متعدد هم‌اندیشی با نخبگان استان داشته باشم، اظهار داشت: هیچ‌گونه مهندسی در چنین جلساتی نخواهم داشت و به‌زودی بافرهنگیان بازنشسته و هنرمندان نیز نشست هم‌اندیشی خواهم داشت.

وی بابیان اینکه رسانه‌های استان باید منافع استان را در نظر داشته باشند و برای رشد و پیشرفت استان تلاش کنند؛ ادامه داد: به دنبال این فرهنگ هستم که تمجید را برچیده کنم، چون گاهی از مرز تمجید هم عبور کرده و به تملق نیز می‌رسیم اما تربیون های عمومی که پیدا می‌کنیم از مشکلات داد می‌زنیم و تجمعی از مطالبات و درخواست‌های غیر منطبق با امکانات کشور را توسعه می‌دهیم.
وی با اشاره به‌ضرورت راه‌اندازی کمیته بررسی و رفع دغدغه رسانه‌ها در روابط عمومی استانداری یزد، افزود: روابط عمومی استانداری با جمعی از اصحاب رسانه برای حل مشکلات آن‌ها نشستی بگذارند و مشکلاتی را که مطرح می‌شود اگر در اختیار استان است، رفع کنند.
وی راه‌اندازی دبیرخانه جمع‌آوری و ساماندهی دغدغه رسانه‌ای را از دیگر راهکارهای مؤثر در توسعه مدیریت استان دانست و افزود: روابط عمومی استانداری اقدامات لازم برای حضور یک نماینده از رسانه‌ها در جلسات شورای اداری استان را انجام دهد تا رسانه‌ها نیز بتوانند نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.
زمانی قمی در پاسخ به انتقادات رسانه‌ها در خصوص ضرورت ارتباط بیشتر و بهتر مدیران با رسانه‌ها، عنوان کرد: در شورای اداری استان به مدیران تذکر می‌دهم که با رسانه‌ها ارتباط بیشتر و بهتری داشته باشند.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه هر خبرنگاری که دوست داشته باشد می‌تواند از صبح تا شب همراه من باشد و روند کاری استاندار را از نزدیک بررسی کند، گفت: محدودیتی برای جلسه با اصحاب رسانه ندارم و دوست دارم مشکلات را از زبان مطبوعات و رسانه یزد بشنوم.
وی با تأکید بر اینکه در جامعه ما جای داوری محققانه خالی است؛ اظهار داشت: برای اینکه جامعه اخلاق داشته باشد باید لطافت و صمیمیت وجود داشته باشد بنابراین مهم است وقتی مطلبی را می‌بینیم و می‌خوانیم تا در مورد آن تحقیق نکردیم و اطلاعات درست نداریم، قضاوت نکنیم.
استاندار یزد تصریح کرد: برای حل مشکلات کشور راهی جز رعایت مسائل اخلاقی نداریم، بعدازآن است که می‌توانیم در کار حرفه‌ای خودمان موفق عمل کنیم.
وی در پایان از رسانه‌های استان خواست تا با صمیمیت و لطافت بیشتر در کنار یکدیگر کار کنند و با در نظر داشتن منافع استان نسبت به انعکاس مشکلات و مسائل، اقدام کنند تا به راهکار و راه‌حل‌های منطقی و قانونی برسند.
در این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سرپرست اداره کل حوزه استاندار، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و سرپرست روابط عمومی «محمود زمانی قمی» را همراهی کردند.

 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..