۲خبر از شهرهای بهاباد و ندوشن استان یزد

تاسیس کمیته امداد امام اقدام ارزشمند امام راحل است و پیشرفت ایران در ساخت موشک های دوربرد دشمنان را به وحشت انداخت از جمله سخنان ائمه جمعه شهرهای بهاباد و ندوشن از توابع استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه بهاباد به چهلمین سال تاسیس کمیته امداد امام خمینی( ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری در اسفند ماه اشاره کرد و گفت : تاسیس کمیته امداد یکی از اقدامات ارزشمند حضرت امام( ره) است .

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان به ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: کمک به هم نوع و نیازمندان نباید فراموش شود.
وی خاطرنشان کرد : ترویج و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری و فرهنگ کمک به همنوعان در جامعه امری ضروری است که باید نهادینه شود.
وی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)و گرامی داشت سالروز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد : همسران شهدا با تربیت یادگاران همسران خود، آن‌ها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می‌کنند و چه‌ بسا همسرانی که خود دارنده رتبه‌ های علمی و سیاسی در کشورند و فرزندان آن‌ها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، حماسه‌های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن‌ را ندارد و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد، افزود: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیرزنان ایران‌زمین نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نوپای انقلاب می‌آمد.
خطیب جمعه بهاباد به هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی اشاره کرد و گفت : تاسیس این نهاد اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنر بود.
وی با بیان اینکه امور تربیتی باید روح دانش آموزان را بپروراند، یادآور شد: این نهاد در رشد اخلاقی و اجتماعی دانش آموزان نقش قابل توجهی دارد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..