برای خدمت به مردم استان یزد آمده‌ام‌

استاندار یزد با بیان من برای خدمت به مردم استان یزد و تأثیرگذاری مثبت برای کشور و انقلاب اسلامی آمدم، گفت: من در این جایگاه دنبال حزب خاص و یا گروه خاصی نیستم.

به گزارش یزدی نیوزمحمود زمانی قمی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه جلسات خصوصی را با نخبگان و رسانه‌ها ادامه می‌دهیم اظهار داشت: در بسیاری از جلسات خصوصی مرتباً تمجید صورت می‌گیرد و به‌اندازه‌ای زیاد می‌شود که به تملق هم می‌رسد و اما در بیرون از جلسات اعتماد مردم نسبت به داشته‌های کشور و انقلاب نشانه گرفته می‌گیرند و بعد از آن هم تجمعی از مطالبات و درخواست‌های غیر مطالب با داشته‌های کشور مطرح می‌شود.

استاندار یزد با بیان اینکه در جلسات، مطبوعات باید خواسته‌های کشور را مطرح کنند عنوان کرد: با مطرح کردن این دغدغه‌ها مسئولان نیز نسبت به مشکلات و مسائلی که در کشور وجود دارد آگاه‌تر می‌شوند و در راستای حل آن گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات با هنرمندان و بازنشستگان فرهنگی استان در دستور کارمان قرار دارد خاطرنشان کرد: بازنشستگان فرهنگی ذخیره‌های کشور هستند و با برگزاری این‌گونه جلسات مجموعه‌ای از نکات برای خود جمع آوری می‌کنم تا در جای مناسب بتوانم از این نکات ارزشمند استفاده کنم.

زمانی قمی تصریح کرد: همه کسانی که جزئی از اصحاب رسانه‌ها هستند برای من و مسئولان قابل احترامند و هیچ تفاوتی بین هیچ از افراد در صحبت‌ها و تصمیم‌گیری‌هایمان قائل نیستیم.

استاندار یزد با بیان من برای خدمت به مردم استان یزد و تأثیرگذاری مثبت برای کشور و انقلاب اسلامی آمدم اضافه کرد: من در این جایگاه دنبال حزب خاص و یا گروه خاصی نیستم بلکه با تمام توان برای خدمت به کشور و مردم به میدان قدم گذاشتم.

وی تشکیل دبیرخانه‌ای در استانداری یزد شامل نمایندگانی از اصحاب رسانه و معاونین استانداری را خواستار شد و گفت: در این دبیرخانه یکسری موضوعات و مسائل مطرح می‌شود که آن‌ها را جمع آوری و دنبال پیگیر آن هستیم.

زمانی قمی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت نخبگان رسانه‌ای به بهترین شکل استفاده شود اظهار داشت: در این مدت که به استان یزد آمدم سعی کردم تا از نظرات و پیشنهادات خبرنگاران و اصحاب رسانه استفاده کنم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه جای داوری محققانه در فضای حقیقی کشور خالی است گفت: داوری باید منصفانه و تحقیق کرده باشد و همه می‌دانند که فضای مجازی بازتاب فضای حقیقی است و فضای حقیقی هم باطن مسئولان و باطن ما هم همان چیزی است که در جامعه دیده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه اخلاق مدار باید لطافت داشته باشیم و لطافت هم از طریق گسترش صمیمیت و همدلی و رفاقت رقم می‌خورد تا بتوانیم مشکلات و مسائل کشور را رفع کنیم.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..