بازدید رئیس حوزه هنری استان از نمایشگاه کتاب یزد

رئیس و کارشناسان حوزه هنری استان از دهمین نمایشگاه کتاب یزد بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد با همراهی معاون فرهنگی و کارشناسان این مرکز حدود سه ساعت از غرفه‌ها و کتاب‌های پرتیراژ ارائه شده در دهمین نمایشگاه کتاب یزد بازدید کردند و از نزدیک با تازه‌های نشر بیشتر آشنا شدند.


رئیس حوزه هنری یزد ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و فعالان عرصه نشر و کتاب، رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف را منوط به توسعه کتاب و ترویج کتابخوانی در جامعه دانست.
وی تبیین و ترویج معارف الهی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از نگاه هنر و ادبیات را از جمله اهداف و رسالت‌های حوزه هنری برشمرد و گفت: حوزه هنری یزد با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز معرفی و ارائه آثار شاعران و نویسندگان جوان یزدی با ۱۵عنوان کتاب که ۵ عنوان آن در دی‌ماه امسال به چاپ رسیده، در این نمایشگاه حضور یافته است.
گفتنی است: غرفه حوزه هنری یزد در ابتدای راهرو شماره ۷ قرار دارد.
در دهمین نمایشگاه کتاب یزد ۵۵۵ ناشر داخلی و خارجی کتاب‌های خود را در زمینه‌های مختلف در ۳۲۲ غرفه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه کرده‌‌اند.
دهمین نمایشگاه کتاب یزد تا جمعه ۱۱ اسفندماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد دایر است.

منبع:حوزه هنری یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..