برگزاری مسابقه کتابخوانی «قصه‌های من و ننه آغا» در نمایشگاه کتاب یزد

مسابقه کتابخوانی دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد به کتاب «قصه‌های من و ننه آغا» نوشته مظفر سالاری نویسنده یزدی اختصاص دارد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده»، اظهار کرد: به منظور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم، مسابقه کتابخوانی مجموعه داستان «قصه‌های من و ننه آغا» اثر حجت‌الاسلام مظفر سالاری ـ‌نویسنده مطرح استان یزد و کشور‌ـ در دهمین نمایشگاه کتاب یزد در حال برگزاری است .

وی با بیان این‌که این کتاب به موضوع خانواده، سبک زندگی و فرهنگ اصیل و بومی یزد می‌پردازد، افزود: «قصه‌های من و ننه آغا» شامل ۲۳ داستان جذاب است که دی‌ماه ۹۶ به همت حوزه هنری استان توسط انتشارات کتابستان معرفت در ۱۷۵صفحه و قطع رقعی منتشر شد .

رییس حوزه هنری یزد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب و سوالات مسابقه به غرفه حوزه هنری مستقر در نمایشگاه (راهرو اول سمت چپ) مراجعه نموده و پرسشنامه را تا پایان نمایشگاه به همین غرفه یا حداکثر تا تاریخ ۱۵اسفندماه به حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی تحویل دهند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ـ ۰۳۵تماس بگیرند .

به ۲۰ نفر از برندگان به قید قرعه مبلغ یک میلیون ریال حواله کتاب از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اهدا خواهد شد .

گفتنی است؛ حوزه هنری استان امسال با ۱۵ عنوان کتاب که پنج عنوان آن جدید است در دهمین نمایشگاه کتاب یزد حضور دارد. تازه‌های نشر این نهاد برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است .

در دهمین نمایشگاه کتاب یزد ۵۵۵ ناشر داخلی و خارجی کتاب‌های خود را در زمینه‌های مختلف در ۳۲۲ غرفه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه کرده‌‌اند .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..