مدیر کل استاندارد یزد:

بازار نوروز ۹۷ استان یزد تحت کنترل است

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: تمام تمهیدات لازم برای پایش کیفیت اجناسی که در نوروز ۱۳۹۷ قرار است در بازار به مردم عرضه شود، فراهم است.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، محمدحسین ماجدی اردکانی اظهار داشت: تجربه کنترل بازار در سالهای گذشته نشان داده که اصناف و بازاریان دارالعباده  یزد همانند دیگر نقاط کشور همیشه خدا را در نظر داشته و از انصاف و مروت لازم برخوردار هستند که به این واسطه در استان بازار سالمی را شاهد هستیم و اسباب رضایت مردم و گردشگران نیز فراهم است.

وی ادامه داد: یزد از دیر باز به شهر قنات و قنوت و قناعت شهرت داشته و ویژگی های خوب و پسندیده مردمان این منطقه، مسئولان و کارشناسان استاندارد را در انجام وظایف قانونی خود، کمک کار بوده است اما در عین حال برای ایجاد آرامش خاطر مردم و اطمینان بخشی به آنها، کیفیت اجناس و کالاهای موجود در بازار به ویژه مواد غذایی را کنترل خواهیم کرد.

مدیرکل استاندارد استان یزد تاکید کرد: تجزیه و تحلیل نتایج آزمون حاصل از نمونه برداری ها و بازررسی های انجام شده در طول سال جاری، متولیان استاندارد و کنترل کیفیت استان را مطمئن کرده که خوشبختانه هیچ گونه سوء استفاده ای در بازار استان یزد صورت نمی گیرد و بازاریان و کسبه یزدی بهترین و با کیفیت ترین کالاهای داخلی و خارجی خود را در بازار به مشتریان عرضه می کنند.

ماجدی اردکانی ادامه داد: انتقال انصاف، درستی و تدین گذشتگان به نسل حاضر، باعث شده کسبه، حقوق مردم را پاس بدارند و ما از این بابت خدا را بسیار شاکریم و وجود این ارزش ها بسیار مایه افتخار است زیرا این مزیت ها ی بومی و محلی، مسئولان را یاری خواهد داد تا به بهترین نحو ممکن پذیرای مهمانا ن نوروزی در استان و شهر جهانی یزد باشند.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..