حضور حوزه هنری استان در دهمین نمایشگاه کتاب یزد

حوزه هنری یزد با پنج عنوان کتاب جدید در دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب و رسانه‌های دیجیتال یزد حضور دارد .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک‌زاده» اظهار کرد: این نهاد امسال با پنج عنوان کتاب جدید که در سال ۹۶ چاپ و منتشر شده در دهمین نمایشگاه کتاب یزد حضور دارد .

وی افزود: این کتاب‌ها در زمینه‌های رمان، داستان، شعر و آثار پژوهشی با موضوع انقلاب اسلامی است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه شده است .

رئیس حوزه هنری یزد همچنین با اشاره به ارائه ۱۵ عنوان کتاب از تولیدات این مرکز در نمایشگاه، از رونمایی سه کتاب‌ تازه منتشر شده هنرمندان و نویسندگان یزدی در این نمایشگاه خبر داد .

این مقام مسئول گفت: مجموعه داستان «قصه‌های من و ننه آغا» نوشته حجت الاسلام والمسلمین مظفر سالاری، رمان «برنامه نویس» اثر وحید حسنی و مجموعه شعر طنز «باغ لبخند» سروده محمود صادق‌منش از جمله این آثار است که دی‌ماه امسال به چاپ رسیده است .

وی خاطرنشان کرد: کتاب «گزیده افتخار» اثر محمدرضا کلانتری‌سرچشمه و «روزشمار انقلاب یزد» اثر پژوهشی جواد بهبودزاده و محمدرضا کلانتری‌سرچشمه از دیگر تازه‌های نشر این نهاد است که در اختیار دوستداران کتاب قرار داده شده است. 

کوچک‌زاده ادامه داد: رمان «قایق راندن به اقیانوس» (سفرنامه رهبر معظم انقلاب به استان یزد در سال ۸۶)، مجموعه شعر عاشورایی «باغ ارغوان» و چندین مجموعه‌ شعر شاعران جوان و فعال استان از جمله آثاری است که در غرفه حوزه هنری با تخفیف ویژه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

این مقام مسئول افزود: در بخش رسانه‌های دیجیتال نیز نرم افزار چند رسانه‌ای «برنامه‌های حسینی» از محصولات این مرکز شامل سیر ترتیبی خطبه‌ها وسخنان حضرت امام حسین (ع) با صوت عربی و ترجمه فارسی ارائه شده است. 

به گفته وی این نرم افزار جامع تحلیلی تحقیقی دارای کتابخانه‌ای حاوی ۲۰۰ جلد کتاب درباره سیره و زندگانی آن حضرت و نگارخانه‌ای شامل گزیده نواها و تصاویر زیبا با مفاهیم متعالی است. 

در دهمین نمایشگاه کتاب یزد ۵۵۵ ناشر داخلی و خارجی کتاب‌های خود را در زمینه‌های مختلف در ۳۲۲ غرفه عرضه کرده‌‌اند. 

در این نمایشگاه ۷۹ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب از ۵۳۰ ناشر داخلی و ۱۶هزار و ۸۰۰ عنوان کتاب از ۲۵ ناشر خارجی در معرض دید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار داده شده است. ۱۵ناشر نیز از استان یزد در این نمایشگاه حضور دارند. 

در بخش رسانه‌های دیجیتال نیز آثاری در زمینه‌های آموزشی، علمی، فرهنگی و مهارتی در ۲۰ غرفه عرضه شده است. 

کتاب های این نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. 

معرفی، رونمایی و نقد کتاب و کارگاه‌های شعر و ادبیات از برنامه   های جنبی این نمایشگاه است. 

گفتنی است: غرفه حوزه هنری یزد در ابتدای راهرو اول سمت چپ قرار دارد. 

 

دهمین نمایشگاه کتاب یزد با همکاری دستگاه‌های مختلف تا جمعه ۱۱ اسفندماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱:۳۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برپا است. 

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..