مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

رشد رویدادهای فرهنگی در استان مستلزم برخورد صحیح مردم است

مدیرعامل سازمان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد، با اشاره به این‌که حضور افراد باتجربه در این جشن فیلم یزد موجب تغییر روبه رشد فرهنگ می‌شود، گفت: مردم باید با برخورد صحیح روند رو به رشد رویدادهای فرهنگی در استان را تسریع بخشند.

به گزارش یزدی نیوز«عباس ملازینلی» ، با بیان این‌که کمیت و کیفیت هر رویداد هنری باعث تغییر وضعیت فرهنگی جامعه می‌شود، اظهار کرد: حضور افراد با تجربه در این رویداد هنری موجب تغییر رو به رشد فرهنگ می‌شود .

وی با اشاره به این‌که ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اولویت جشن فیلم یزد است، افزود: سعی کردیم با دعوت افراد شاخص و انتخاب آثار برتر سینمای ایران، رویدادی موثر و ارزشمند به نام جشن فیلم یزد در دیار دارالعباده برگزار کنیم.

عضو هیئت رئیسه جشن فیلم یزد، گفت: امیدواریم با استمرار این اتفاق، رویداد فرهنگی هنری جشن فیلم یزد هم مانند جشنواره فیلم «ونیز» و فیلم «برلین» مانا و موثر شود.

این مقام مسئول در پایان به وظایف مردم و مسئولین اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولین در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و از این پس مردم باید با برخورد صحیح باعث روند رو به رشد این اتفاق فرهنگی در استان یزد شوند .

 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..