تلاش یوزهای کویر در سرمای تبریز برای شگفتی‌سازی‌

همزمان با آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور تیم خاتم اردکان در ورزشگاه اقدمی تبریز به مصاف شهرداری تبریزی می‌رود.

به گزارش یزدی نیوز چهارشنبه‌ دوم اسفندماه همزمان با مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال کشور، تیم شهرداری تبریز در سالن شهید صمد اقدمی میزبان تیم خاتم اردکان شگفتی‌ساز خواهد بود .

تیم شهرداری تبریز در مرحله قبلی موفق شد در دو بازی متوالی تیم کاله مازندران را شکست داده و راهی بازی نیمه نهایی شود .

این در حالی است که خاتم اردکان تیم شگفتی‌ساز مرحله حذفی بوده و در دو بازی متوالی برابر تیم سایپا به پیروزی رسیده و در این دو بازی رفت و برگشت حتی یک ست هم به تیم دوم جدول دور مقدماتی نداد .

این نتیجه به خوبی نشان داد که نباید تیم خاتم اردکان را دسته کم گرفته و تیمی که در مرحله گروهی در رده هفتم قرار گرفت، این‌بار می‌خواهد همچنان شگفتی ساز مسابقات باشد و در تبریز نیز برای تیم باسابقه شهرداری دردسر ساز باشد .

تیم شهرداری تبریز هر چند در بازی دور رفت برابر خاتم اردکان به برتری سه بر یک رسید، اما در اردکان در سه ست متوالی مغلوب این تیم شده و عادل بناکار و بازیکنان این تیم به خوبی می دانند که چه حریف سرسختی را پیش رو دارند .

بازی تیم های شهرداری تبریز با خاتم اردکان از ساعت ۱۶ چهارشنبه دوم اسفند در سالن شهید صمد اقدمی تبریز برگزار خواهد شد .

گفتنی است دو تیم سه بار به مصاف هم خواهند رفت که هر تیمی که نتیجه دو  بازی را با برتری پشت سر بگذارد، به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران صعود خواهد کرد .

منبع:ایسنایزد

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..