معاون استاندار:

حضور خیرین در عرصه ورزش ضروری‌تر از سایر عرصه‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: حضور خیرین در عرصه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی بیشتر از سایر عرصه‌ها ضرورت دارد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در آیین تجلیل از خیران ورزشی‌یار استان با قدردانی از فعالیت آنها در سال‌های قبل در ساخت، تکمیل و تجهیز مکان های ورزشی، تاکید کرد: خیران ورزش یار و ورزشی‌ساز کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند که همچنان باید در این عرصه مهم مشارکت داشته باشند.

 
وی اظهار کرد: اعتقاد دارم که کمک به توسعه ورزش یکی از جاهایی است که بیشتر از هر عرصه دیگری ضرورت حضور خیرین را می‌طلبد . 
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بعد از مشارکت خوب خیرین استان در مدرسه‌سازی، مسجد و حسینیه سازی و فعالیت‌های مذهبی، به دنبال این هستیم که در سطح استان و کشور خیرین در مسائل اجتماعی حضور پیدا کنند و یکی از عرصه‌های مهم اجتماعی که نقش مهمی در سلامت و نشاط جامعه دارد، ورزش است که حضور و حمایت خیرین در آن بسیار ضروری است . 
 
وی ادامه داد: از برنامه‌های مهم مورد تاکید و حمایت دولت، زمینه‌سازی، حمایت و همراهی مناسب از خیران، مشارکت در اجرای طرح‌های مختلف خصوصاً در حوزه ورزش است.
 
«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: طبق سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان ، تکمیل و تجهیز طرح‌های مختلف ورزشی برای مشارکت خیران و استفاده همگانی به خیران علاقه‌مند واگذار می‌شود . 
 
وی یادآور شد: با توجه به تعداد طرح‌های ورزشی نیمه تمام، دولت به تنهایی قادر به تکمیل این طرح ها نیست بنابراین خیران با ورود به موضوع نسبت به ساخت‌، تکمیل و تجهیز طرح های ورزشی نیمه تمام استان کمک شایانی در این بخش انجام دادند . 
 
شریعتی از همکاری خیران در ساخت فضاهای ورزشی و همراهی تیم‌ها و باشگاه‌های ورزشی قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت تقویت و گسترش رشته های ورزشی بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد . 
 
گفتنی است؛ در این مراسم با اهدای لوح سپاس از خیران ورزشی‌ساز و ورزش یار و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها تجلیل و قدردانی شد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..