مرکز دندانپزشکی زندان مرکزی یزد به بهره برداری رسید

مرکز دندانپزشکی زندان مرکزی یزد با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه راه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز دندانپزشکی زندان مرکزی یزد با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور در زندان مرکزی یزد از فعالیت های مختلف اصلاحی و تربیتی صورت گرفته در این مرکز بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی یزد ضمن با ارزش دانستن خدمات زندانبانی و تمجید از اقدامات آنها اظهار داشت: خدماتی که به برکت جمهوری اسلامی در زندان های کشور انجام می شود، مورد تأیید دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: مددجویان باید این فرصت را قدر دانسته و از فضاهای بوجود آمده در راستای اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کنند.

در ادامه رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان یزد با اشاره به بخشی از اقدامات صورت گرفته در زندان های استان یزد گفت: تمام تلاش همکاران مجموعه ی زندان های استان در جهت تحقق اهداف سازمانی و اقدامات تامینی و تربیتی است که خوشبختانه دستاوردهای خوبی در این زمینه ها به دست آمده است.

وی به تعامل خوب دستگاه قضایی با مجموعه ی اداره کل زندان های استان یزد اشاره کرد و افزود: در سایه تعامل با مجموعه ی قضایی استان، خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان ها نیز صورت گرفته است.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..