مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد خبر داد:

کاهش ۸۰۰ موردی پرونده‌های تخلف صنفی در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کاهش ۸۰۰ موردی پرونده‌های تخلف صنفی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز غلامرضا سالاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به منظور ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در تعزیرات حکومتی استان یزد از کاهش تعداد پرونده‌های تخلفات صنفی در این استان خبر داد و اظهار داشت: تا پایان دیماه امسال، ورودی پرونده‌های تخلفی استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۸۰۰ مورد کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در مقابل در بخش وصولی پرونده‌ها، امسال نسبت به سال قبل با افزایش قابل توجه وصولی مطالبات روبرو بوده ایم.

سالاری ادامه داد: در ارتباط با پرونده‌های مختومه هم خوشبختانه کاملا به روز هستیم و تقریبا تمام پرونده‌های وصولی بررسی شده و اقدامات لازم در ارتباط با این پرونده‌ها انجام شده است.

وی افزود: تعزیرات حکومتی در سه زمینه صلاحیت فعالیت دارد که نخستین مورد آن بررسی و رسیدگی به پرونده‌های تخلفات صنفی شامل مغازه‌ها در زمینه گران‌فروشی و عدم درج برچسب و موارد دیگر است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عنوان کرد: با توجه به اینکه یزد در مسیر مواصلاتی کشور قرار دارد، پرونده‌هایی در این زمینه داریم که در ارتباط با قاچاق تشکیل شده و نسبت به آن رسیدگی لازم صورت گرفته است.

سالاری افزود: رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی و تخلفات دارویی، پزشکی و درمانی یکی دیگر از صلاحیت‌های این اداره است که در این زمینه هم اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..