مسابقات فوتبال نوجوانان کشور/ نوین فولاد یزد در برابر حافظ شیراز متوقف شد

تیم فوتبال نوجوانان نوین فولاد یزد در هفته دوازدهم مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور عصر روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد با کسب نتیجه مساوی بدون گل در برابر تیم حافظ شیراز متوقف شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این مسابقه که با حضور جمعی از مسوولان ورزشی ، هواداران و خانواده های یزدی طرفدار فوتبال برگزار شد، بازیکنان تیم نوین فولاد از همان ابتدای دیدار با ارائه یک بازی فنی برای شکست حریف حمله های زیادی را انجام دادند.

در این مسابقه خانگی به رغم ارائه یک بازی خوب توسط بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان نوین فولاد یزد در پایان امتیاز بازی بین ۲ تیم تقسیم شد.
تیم فوتبال نوین فولاد یزد با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در هفته سیزدهم رقابت ها که در روز جمعه چهارم اسفندماه در رفسنجان برگزار می شود به مصاف تیم مس این شهرستان می رود. 
مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه های کشور در چهار گروه پیگیری می شود و تیم نوین فولاد یزد در گروه چهارم با تیم های فجرشهید سپاسی شیراز ، مس رفسنجان ، مس کرمان ، حافظ فارس ، البدر بندر کنگ هرمزگان و ذوب آهن اصفهان هم گروه است.
همچنین در گروه یک ، تیم های پدیده مشهد ، دانش فریدونکنار ، نساجی مازندران ، پدیده ساری، متین بابل ، پیکان تهران و پیروزی ساری و در گروه دوم نیز ، سپاهان گیلان ، شهرداری ارومیه ، گسترش فولاد تبریز ، پورالبرز ، ملوان بندر انزلی ، مقاومت تهران ، تراکتورسازی تبریز و شهرداری سقز حضور دارند.
در گروه سه نیز تیم های فولادخوزستان ، نفت اهواز ، شاهین شهرادی بوشهر ، سپاهان اصفهان ، صبای قم ، استقلال بوشهر ، امیدگناوه و نفت آبادان همگروه هستند.
مسابقات در مرحله اول بi صورت رفت و برگشت برگزار می شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود می کند و در مرحله بعد، ۲ گروه مسابقات را بi صورت مجتمع برگزار و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود می کند و مسابقات را بصورت مجتمع انجام تا در نهایت تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.
تیم فوتبال نوین فولاد تنها نماینده استان یزد در مسابقات است.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..