معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خبر داد:

ایجاد بیش از ۸ هزار شغل با رفع مشکلات طرح‌های اقتصادی در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به اینکه مدیران استان تمام توان خود را برای توسعه به کار گرفته‌اند، گفت: خیلی از تصمیمات در استان اتخاذ و به تهران ارائه می‌شود که طرح‌ها باید دقیق و کارشناسی بررسی شود.

به گزارش یزدی نیوز«علی زینی وند» در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری، هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر شاهد ایجاد بیش از ۸ هزار شغل با رفع مشکلات طرح‌های اقتصادی در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با قدردانی از کار کارشناسی اداره‌ها، استانداری و بانک‌ها، اظهار داشت: هیچ فردی به دنبال ثبت عملکرد و تشویق نیست، اما برای حفظ جایگاه مجموعه اقتصادی استان باید این عملکردها ثبت شود.
زینی وند لزوم ارائه آموزش‌های لازم به متقاضیان تسهیلات از سوی بانک‌ها و کارشناسان را ضروری خواند و گفت: برخی متقاضیان محل هزینه کرد تسهیلات را نمی‌دانند بنابراین بانک‌ها و کارشناسان باید کمک کنند تا هم‌افزایی‌ها افزایش یابد.
وی در ادامه به برخی مشکلات واحدهای مرغداری استان اشاره کرد و از بانک‌ها خواست تا برای استمهال و پرداخت تسهیلات، کمک کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تأکید بر اینکه کمیته تخصصی رفع مشکل پرداخت تسهیلات رونق تولید، با جدیت به فعالیت خود ادامه دهد، اضافه کرد: گرفتن مطالبات هم به هر قیمتی نیست و باید زمان و مهلت داد.
در این نشست عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات برای رونق تولید در استان بررسی شد.

 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..