سطح خدمات به مسافران نوروزی امسال یزد افزایش یابد

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد گفت: از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر شهرستان انتظار داریم تا برنامه‌های مشخصی برای ارتقای خدمات به مسافران نوروزی و همچنین افزایش رضایتمندی آنان تدوین کنند.

به گزارش یزدی نیوز مهدی حاج حیدری در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان یزد که به ‌منظور ارائه نقطه نظرات و گزارش فعالیت‌های دستگاه‌های عضو این ستاد برای ایام نوروز ۹۷ به ریاست معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد تشکیل شد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد در فهرست آثار یونسکو اظهار داشت: در ایام نوروز با ارائه خدمات متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته فرصت خوبی است برای اینکه بتوانیم بحث گردشگری و میراث فرهنگی را بیش‌ازپیش رونق دهیم که قطعاً می‌تواند تأثیرات بسیار خوبی را بر اقتصاد استان و شهرستان یزد داشته باشد.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار یزد بابیان اینکه جلسات ستاد خدمات سفر به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران می‌باشد افزود: امیدواریم با تدوین برنامه‌های عملیاتی،خلاقانه و همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در نوروز سال آینده شاهد خدمات بهتر و مطلوب‌تری به مسافران نوروزی  و درنهایت افزایش رضایتمندی آنان باشیم.

وی اضافه کرد: یزد همواره بافرهنگ غنی در سطح کشور و حتی دنیا شناخته می‌شود ، لذا ضرورت دارد تلاش شود به این فرهنگ لطمه‌ای وارد نگردد بلکه در تقویت و انتقال آن به میهمانان اعم از گردشگران داخلی و خارجی به‌درستی انتقال دهیم.

حاج حیدری همچنین با تأکید به اینکه نظارت بر واحدهای صنفی باید در ایام نوروزی تشدید شود خاطرنشان کرد: مباحث همچون قیمت، کیفیت کالاها، رعایت موارد بهداشت و تنظیم کشیک‌های نوروزی از مهم‌ترین عواملی است که باید در این بازرسی‌های مدنظر باشد تا  با توجه به افزایش خرید و تقاضای میهمانان برای خرید کالاها و سوغات با مشکلی روبرو نشویم.

معاون فرماندار یزد در پایان تصریح کرد:  باید با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط تمهیدات لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری اندیشیده شود.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..