برگزاری دومین «شب خاطره انقلاب یزد» ۲۹ بهمن در حوزه هنری یزد

دومین «شب خاطره انقلاب یزد» و ششمین محفل خاطره «پایداری» شامگاه یکشنبه 29 بهمن‌ماه با حضور اصحاب انقلاب و راویان و رزمندگان دفاع مقدس در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز«محمدصادق کوچک زاده» گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین «شب خاطره انقلاب یزد» و ششمین محفل خاطره «پایداری» با حضور جمعی از اصحاب انقلاب، چهره‌های شاخص و تأثیرگذار انقلاب اسلامی در یزد و همچنین راویان و رزمندگان دفاع مقدس، نویسندگان،خاطره‌نگاران، پژوهشگران و هنرمندان در این مرکز برگزار می‌شود .

وی افزود: در این ویژه برنامه شرکت کنندگان به بیان و بازخوانی خاطرات دوران پیروزی انقلاب اسلامی در یزد می‌پردازند .

رئیس حوزه هنری یزد ، یادآوری، تبیین و بازخوانی مبارزات و رشادت‌های مردم دارالعباده در مقابله با رژیم طاغوت، ایجاد انگیزه و زمینه مناسب برای ثبت، ضبط، تدوین و انتشار خاطرات افراد تأثیرگذار انقلاب و انتقال آن به جوانان و نسل‌های آینده و نکوداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از مهمترین اهداف این برنامه برشمرد .

این محفل یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود و ورود عموم علاقه‌مندان در آن آزاد است .

گفتنی است: اولین «شب خاطره انقلاب یزد» فروردین ماه ۹۶ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، محسن مؤمنی‌شریف رئیس حوزه هنری کشور و جمعی از مسئولان و پیشگامان انقلاب در مسجد ملااسماعیل برگزار شد .

یادآور می‌شود: محافل ماهانه خاطره‌گویی رزمندگان یزدی با عنوان «پایداری» آخرین یک‌شنبه هر ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود .

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..