معاون وزیر آموزش و پرورش:

حجاب و غیرت دانش‌آموزان ایران هدف امروز دشمنان انقلاب است

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: حجاب و غیرت دانش آموزان ایران اسلامی به شدت مورد طمع دشمنان قرار گرفته است.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا کاظمی» در کنگره ملی شهید شاخص دانش آموزی کشور، شهید«محمدحسین ذولفقاری» با بیان این‌که اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، میراث ارزشمند خون شهدا است، اظهار کرد: شهید ذولفقاری یکی از سرآمدترین شهدای هست سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: نهادینه کردن ارزش های شهید و شهادت بین دانش آموزان یکی از مهمترین نیاز های توسعه امروز جامعه ایران است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش در ادامه برگزاری مراسم‌های یادواره شهدا تنها راه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و بیان کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید بیش از پیش با ارزش های انقلاب اسلامی و شهدا آشنا شوند.

این مقام مسئول ساده زیستی، مدیریت جهادی، نماز اول وقت و صبوری را از جمله فرهنگ‌های ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: امروزه بیشترین آسیب کشور از حوزه فرهنگی متوجه کشور و جوانان می شود.

کاظمی بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه را مهمترین راه برای ایستادگی در برابر توطئه شوم دشمنان دانست و افزود: پیروی از ولایت در تمام عرصه‌ها مهمترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدا تاکنون بوده است.

وی با بیان این که حجاب و غیرت دانش آموزان ایران اسلامی به شدت مورد طمع دشمنان قرار گرفته است، افزود: مسئولان به ویژه دست اندرکاران فرهنگی و پرورشی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در دستور کار ویژه خود قرار دادند.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..