استاندار یزد:

دادگاه درمان‌مدار در یزد رخداد مثبتی برای مقابله با اعتیاد است

استاندار یزد با اشاره به تعامل و همراهی دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح دادگاه درمان مدار در یزد، یک رویداد مثبت برای مقابله با اعتیاد است.

به گزارش یزدی نیوز محمود زمانی قمی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و آغاز به کار دادگاه درمان مدار در یزد با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: موضوع مبارزه با مواد مخدر به نگاه علمی و جامع نیاز است که خوشبختانه در طرح دادگاه درمان مدار یزد این نگاه دیده می شود.

وی با بیان اینکه آغاز این طرح در استان یک پدیده و رخداد موثر و مثبتی است ادامه داد: اجرای این طرح دیدگاه علمی‌تری در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارد و برای استان یزد بسیار ارزشمند است که مانند سایر طرح ها با اتحاد و صمیمیت و همکاری اجرای آن تضمین شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه همکاری و معاضدت و رفتار همکاران قضایی در راستای رفع مشکلات مردم و حل مسائل است اضافه کرد: اجرای طرح دادگاه درمان مدار نیز مانند سایر طرح های حوزه مبارزه با مواد مخدر پیش خواهد رفت و در اجرای دقیق این طرح عزم جدی دارم.

وی با بیان اینکه خانواده دولتن باید همکاری کامل با اجرای این طرح داشته باشند تصریح کرد: مصوب شده تا نیمی از اعتبار را ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر تامین کند و نیم دیگر را استانداری یزد برای پیشرفت و تحقق اهداف طرح پرداخت کند لذا با خاطر جمع به اقدامات لازم بپردازید.

زمانی قمی با تاکید بر اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: آمادگی داریم تا اگر نقایص دیگری هم در این زمینه وجود دارد را با تعامل و هم افزایی رفع کنیم و دغدغه مسئولان کشور در این زمینه نیز رفع شود.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..