یک گام خاتم اردکان تا نیمه‌ نهایی لیگ برتر والیبال کشور

تیم والیبال خاتم اردکان تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران به یک برد با حضور تماشاگران خود در برابر سایپا تهران نیاز دارد .

به گزارش یزدی نیوز تیم خاتم اردکان از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران جام شهید «محسن حججی» عصر فردا در بازی برگشت مرحله پلی آف میزبان تیم مدعی و پرمهره سایپا خواهد رفت .

نماینده والیبال استان یزد که در بازی رفت که در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد، با شکست حریف شگفتی‌ساز شده بود، برای تکمیل شگفتی خود به یک بازی حساب شده در اردکان نیاز دارد .

برای خلق شگفتی همه چیز دست به دست هم داده تا تنها نماینده استان در این رقابت‌ها از ساعت ۱۵ فردا چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه در سالن ورزشی آیت الله خاتمی (ره) اردکان در برابر دیدگان طرفدارانش به مصاف حریف پرمهره م قدر خود برود تا شاید برای اولین بار در تاریخ والیبال یزد، نماینده‌ای از کویر ایران نیز در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور یابد.

البته سایپا نیز که سابقه طولانی در لیگ برتر والیبال دارد، شکست دور رفت را یک حادثه پیش‌بینی نشده می‌داند و قطعاً با تمام توان به مصاف میزبان می‌آید تا با برد در این بازی، نتیجه را به بازی سوم بکشاند.

در دیگر بازی‌های دور برگشت پیکان تهران با شهرداری ورامین، هاوش گنبد با بانک سرمایه و کاله مازندران با شهرداری تبریز دیدار خواهند کرد تا تکلیف چهار تیم نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

 

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..