آیت الله ناصری: مسئولان برای گام‌هایی که مردم در حفظ انقلاب برمی‌دارند ارزش قائل باشند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم همیشه در پشتیبانی از انقلاب سنگ تمام می‌گذارند و مسئولان برای قدم‌هایی که مردم در حفظ انقلاب برمی‌دارند ارزش قائل باشند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمد رضا ناصری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در یزد ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در صحنه اظهار داشت: مسئولین باید برای قدم‌هایی که مردم در حفظ انقلاب و اسلام بر می‌دارند ارزش قائل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: مسئولین در کنار مردم باید تمام تلاش خود را در جهت حفظ آرمان انقلاب بکار گیرند و کشور را به راه اصلی و حقیقی خود برسانند.

وی ادامه داد: همه مسئولین بدانند که در مقابل احساسات مردم باید احساس مسئولیت کنند خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

۲۲ بهمن تبلور حمایت مردم از جمهوری اسلامی است

محمد علی طالبی معاون استاندار یزد به مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ویژگی این انقلاب عظیم و با شکوه، مشارکت مردم و اتکای همه‌ی ارکان تصمیم‌گیری آن به رأی و اراده‌ی مردم و به تبعه آن حضور و مشارکت مردم در تداوم آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با بیان اینکه رمز پایداری و تداوم انقلاب اسلامی هم در حقیقت تداوم حضور، مشارکت و حمایت مردم است خاطرنشان کرد: مراسماتی مثل ۲۲ بهمن تبلور همین حمایت مردمی از نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: مسئولین با نگاه به حضور چشمگیر مردم ان‌شاءالله پاسخ مناسب به این مشارکت بدهند و به‌گونه‌ای در تداوم این انقلاب عمل کنیم که مایه امید برای نسل‌های آینده و سایر ملت‌ها باشد.

لزوم برنامه‌ریزی و نوآوری برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان

مصطفی سالاری گفت: انقلاب اسلامی ایران با توجه به ویژگی خاص خودش یعنی مردمی بودن و انسجام و وحدتی بین مردم با رهبری امام راحل توانست به هدف اصلی خود دست یابد.

 فرماندار یزد با اشاره به اینکه قطعاً برای انتقال و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان باید برنامه‌ریزی‌های و نوآوری‌هایی داشته باشیم گفت: این نوآوری‌ها باید با استفاده از محتوای ویژه و مورد نیاز نسل جوان و بروز بودن آن انتقال یابد تا تأثیرات ماندگاری در آن‌ها ایجاد کند.

وی اظهار داشت: عزیزانی که در حوزه‌های فرهنگی کار می‌کنند باید بتوانند با توجه به نیاز جامعه و آنچه که ظرفیت و نیاز جوانان نسل امروز است برنامه‌هایی را تبیین و برنامه‌ریزی کنند که آن ارزش‌ها و شاخصه‌های انقلاب اسلامی که از برنامه‌ها و زیر مجموعه‌های خود همان دین مبین اسلام است را به نسل آینده انتقال پیدا بکند.

مشکلات کشور باعث پشت کردن به اصل و اساس انقلاب و جمهوری اسلامی نمی‌شود

سرهنگ علی استادی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی خود باوری، استقلال، آزادی است و محصولش هم جمهوری اسلامی شد اضافه کرد: اکنون که چهل سال است از انقلاب گذشته کماکان بر ستون‌های خودش استوار است و آن ستون‌ها هم مردم هستند.

معاون پیشین اجرایی سپاه الغدیر یزد اظهار داشت: مردم دین مدار و باورمند با شعار ما می‌توانیم کشور توانستند کشور را در تمام عرصه به موفقیت‌های چشمگیری در این سال‌ها برسانند و قبل و بعد از انقلاب را به هیچ نمی‌توان با یکدیگر مقایسه کرد.

وی ادامه داد: ما کشوری هستیم که در زمینه‌های مختلف در جهان حرف برای گفتن داریم و این به خاطر این است که اصل و هدف نظام جمهوری اسلامی که ساختن انسان‌های متدین و دارای تفکر است محقق یافته.

استادی با اشاره به اینکه درست است که ما در کشور مشکلاتی داریم ولی این مشکلات موجب نمی‌شود ما به اصل و اساس انقلاب و جمهوری اسلامی پشت کنیم عنوان کرد: امید داریم با محوریت مقام معظم رهبری به قله‌های رفیع پیشرفت و جایگاهی در جهان برسیم که دنیا به ما غبطه بخورد.

هنر و ادبیات بهترین ابزارها برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است

محمدصادق کوچک زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر خواسته از دین مبین اسلام، محضر تشیع، ارزش‌های اسلامی و شیعی به‌واسطه‌ی حضور جدی و فعال مردم و تأثیرگذاری رهبری امام بر قلوب مردم ایجاد شد اظهار داشت: این سه ویژگی یعنی ارزش‌های اسلامی، ولایت فقیه و رهبری و حضور مردم جز مؤلفه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و حضور این سه عنصر به‌طور جدی باعث موفقیت در این انقلاب شد.

رئیس حوزه هنری یزد با بیان اینکه روحیه‌ی انقلاب گری و مبانی اعتقادی انقلابی گری باید به نسل‌های آینده به درستی منتقل شود گفت: و الا ما بعد از چند دهه با یک فضای فانتزی و متأسفانه تهی از محتوا و روح مواجه می‌شویم پس وظیفه داریم روح انقلابی گری و مبانی و باورهای انقلاب اسلامی را به نسل بعد منتقل کنیم.

وی هنر و ادبیات را یکی از بهترین و مؤثرترین ابزارها برای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان عنوان کرد و افزود: ما با هنر و ادبیات می‌توانیم ارزش‌های انقلابی را به نسل‌های بعد انتقال دهیم این ارزش‌های اخلاقی، دینی، شیعی و انقلابی تا تبدیل به ادبیات و محصولات هنری نشود و در معرض عموم قرار نگیرد و مردم با آن ارتباط برقرار نکنند، در وجود انسان‌ها رسوخ نمی‌کند و صرفاً به‌واسطه‌ی یک سری رفتارهای شعاری و یک سری سخنرانی‌ها نمی‌توانیم این ارزش‌ها را به نسل‌های بعد رسوخ دهیم.

مردمی و دینی بودن رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود

غلامعلی سفید در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در یزد با بیان اینکه مردمی و دینی بودن رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: اگر بخواهیم این راه ادامه پیدا کند باید همین ویژگی‌ها را حفظ و هم دین را که مهمترین مسئله برای مسلمانان است را آن‌طوری که امام علی (ع) و پیامبر (ص) فرمودند که عدالت باشد، تبعیض و فساد نباشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر اینکه باید رابطه مسئولین با مردم خوب باشد و آن‌ها را قبول داشته باشند گفت: مسئولین باید شنوای حرف‌های مردم بوده و آن‌ها توجه کنند و از گروه گروه کردن و تضعیف مردم خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید در کشور به همه جناح‌ها و گروه‌ها و اقلیت‌ها و قومیت‌ها در کشور احترام گذاشته شود و برای آن‌ها ارزش قائل باشیم تا زمانی که علیه نظام مسلحانه نشده‌اند با آن‌ها برخورد نکنیم و از فکر همه‌ی مردم استفاده کنیم.

مسئولین با مشاهده همراهی و همدلی مردم، نسبت به مشکلات آن‌ها متعهدتر باشند

مهدی جمالی نژاد با تبریک دهه‌ی مبارک فجر از حضور پر رنگ مردم در سراسر کشور تشکر کرد و گفت: انصافاً حضور مردم در همه‌ی شهرها و روستاها بسیار پر رنگ بوده و می‌بینیم خوشبختانه علیرغم اینکه سی و نه سال از انقلاب گذشته و در آستانه‌ی چهلمین سال هستیم نه فقط این حضور کم رنگ نشده بلکه هر سال با شور و حال بیشتری در حال انجام می‌گیرد.

شهردار یزد ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که مردم ایران علیرغم مشکلاتی و نارسایی‌هایی که در کشور با آن‌ها درگیر هستند ولی هیچ‌وقت از آرمان‌ها و گفتمان اصلی انقلاب دور نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه قدرت و اقتدار انقلاب ما به خاطر آن گفتمان اولیه و استکبار ستیزش بود عنوان کرد: خوشبختانه می‌بینیم هنوز آن گفتمان در بین مردم کشور حاکم است و سال به سال پر رنگ تر می‌شود و یقیناً با این شرایط مسئولیت مدیران بسیار سنگین‌تر از گذشته می‌شود.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: مسئولین با توجه به این همراهی که از مردم می‌بینند باید خودشان را در قبال مشکلات و معضلاتشان متعهدتر بدانند و به گونه‌ای عمل کنند که در این همراهی و همدلی در سال‌های آینده بیشتر از سال قبلش باشد.

مردم ایران اجازه نمی‌دهند این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد

احمد ابراهیمی با بیان اینکه قطعاً آن انتظاراتی که جامعه نسبت به مردم دارد، مردم آن دین را به خوبی ادا کرده و در جامعه حضور پیدا کردند گفت: مردم با تمکین از منویات رهبر معظم انقلاب نشان دادند که در مقابل دشمن اسلام و استکبار جهانی خواهند ایستاد و آمریکا نیز هیچ‌گونه غلطی نمی‌تواند بکند.

مدیرکل بنیاد شهید یزد عنوان کرد: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا یک وظیفه‌ی عینی و همگانی است، به‌ویژه شهدای انقلاب که باعث شدند این انقلاب به پیروزی برسد و از خون و جان خود گذشتند تا امروز آسایش، آرامش و امنیت را که در جامعه است به برکت مجاهدت خون شهدا است.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی بر علیه اغتشاشات اخیر گفت: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و نمی‌گذارند این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

مسئولین نباید مردم را فراموش کنند

عباس ملازینلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت و حضور مردم به پیروزی دست یافت اظهار داشت: همچنان که در آن زمان با قدرت به پیروزی رسید، امروز هم با قدرت مردم به خوبی حفظ شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: مدیران، مسئولان و همه‌ی آحاد مردم باید با هم پیوستگی، یکدلی، همدلی و اتحاد را در جهت حفظ این انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های آن تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید از مسئولین راضی باشند گفت: مسئولین نباید مردم را فراموش کنند و مردم هم با درک مجموع شرایط کشور حتماً همراهی و همدلی خود را با انقلاب حفظ خواهند کرد و پی خواهند گرفت.

دهه‌‌ چهارم انقلاب همان شعار زمان انقلاب را سر می‌دهند

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد با اشاره به اینکه مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ما مسئله استکبارستیزی و عدالت‌خواهی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهان است اضافه کرد: اگر بخواهیم بدانیم که ما آیا انقلابمان به اهداف و آرمان‌هایش در سطح جهانی دست پیدا کرده یا نه می‌توانیم یک نگاهی به گوشه و کنار دنیا کرده و کشورهایی که علیه ظلم آمریکا قیام کردند و در حال شکل‌دهی نهضت نظامی و رزمی علیه استکبار هستند را مشاهده کنید.

مسئول هیئت انصار ولایت یزد ادامه داد: در گوشه، گوشه‌ی کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی میل به اسلام و انقلاب اسلامی و راهپیمایی‌های گروهی و دست جمعی علیه آمریکا و مستکبرین عالم را مشاهده می‌کنید.

وی خاطرنشان کرد: ما این انقلاب را به‌درستی به دنیا صادر کردیم و باز اگر بخواهیم ببینیم انقلاب را به‌درستی به نسل امروز خودمان منتقل کرده‌ایم و آیا به آینده هم درست منتقل خواهیم کرد باید ببینیم که آیا نسل امروز ما در صحنه هستند یا نه و مشاهده می‌کنیم که نسلی که متعلق به دهه‌ی چهارم انقلاب است امروز همان شعارهایی را سر می‌دهد که نسل اول انقلاب می‌داد، این نشان‌دهنده‌ی این است که آرمان‌ها و ارزش‌های نظام به‌درستی منتقل شده است.

مهدوی نژاد افزود: آنچه که مهم است این است که مسئولین در این راستا به تکلیف خودشان عمل کنند و برای این مردم انقلابی، شجاع، بصیر و آگاه زحمت بکشند و مشکلات آن‌ها را حل کنند و مطمئن باشید اگر مشکلات این مردم حل بشود قطعاً این نظام قدرتمندتر و توفنده‌تر حرکت خواهد کرد و ما سریع‌تر به اهداف خودمان می‌رسیم.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..