حضور هوشمندانه، حمایت قاطعانه

معاون رییس جمهور در جمع راهپیمایان یزدی خبر داد؛ ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در بخش ساخت و ساز کشور/ اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این‌ که مسیر توسعه ایران اسلامی از دو مسیر ماندگار استقلال و آزادی می گذرد، گفت: فراهم کردن زمینه ایجاد 200 هزار شغل در بخش ساخت و ساز کشور از جمله برنامه های در دستور کار دولت است.

به گزارش یزدی نیوز،«محمد نهاوندیان» در مراسم ۲۲ بهمن یزد، با بیان این که پیام امروز ۲۲ بهمن مقاومت و ایثار است، اظهار کرد: مردم ایران مثل سال ۵۷ استقلال، آزدی و جمهوری اسلامی می خواهند.

وی افزود: مردم امروز در ۲۲ بهمن ۹۶ می‌خواهند این پیامشان که با جان و دل پای اسلامی، انقلاب و رهبری ایستادند، برسد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اتحاد و انسجام، گفت: مسئولان باید سرعت را برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر کنند.

این مقام مسئول ۲۲ بهمن را روز تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و برای مسئولان روز تجدید تعهد امانت داری از سرمایه های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان این که مسئولان باید در ۲۲ بهمن سرمایه های اجتماعی را بیشتر کنند، تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی با گذشته قابل مقایسه نیست.

این مقام مسئول با اشاره ه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر دشمنان تکفیری، ادامه داد: پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان تکفیری فقط موفقیت نظامی و فیزیکی نبوده و نیست، بلکه نمادی از قدرت اجتماعی، علمی، فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی ایران در عصر امروز بوده است.

معاون رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به دشمنان نظام افزود: مسیر توسعه ایران اسلامی از دو مسیر ماندگار استقلال و آزادی می گذرد.

نهاوندیان اختصاص رتبه نخست در رشد تولید ناخالص ملی ایران در جهان و افزایش ۷.۱ درصدی نرخ رشد سرمایه را از جلمه دستاوردهای انقلاب اسلامی در عصر امروز دانست و بیان کرد: وحدت و انسجام مهمترین پیام ۲۲ بهمن برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که ممکن است در مسیر دستیابی به دستاوردهاس انقلاب اسلامی اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، تأکید کرد: دشمنان

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: راه ما برای پیروزی انقلاب راه امیدواری، انسجام و تلاش است و آنهایی که به دنبال پاشیدن بزر نا امیدی هستند فقط را در مسیر تباهی قرار دادند.

وی در مورد اقدامات دولت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه ایجاد ۲۰۰ هزار شغل در بخش ساخت و ساز مسکن و اختصاص۱.۵ میلیارد دلار برای اشتغال روستایی از جمله برنامه های دولت برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

معاون رییس جمهور در ادامه اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی را تنها راه رسیدن به اهداف اقتصادی کلان دانست و بیان کرد: این که ما بتوانیم با دنیا تعامل سازنده اقتصادی داشته باشیم نمایش اقتصاد مقاومتی است.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..