نهاوندیان:

پیام ۲۲ بهمن، انسجام ملی برای تحقق اهداف نظام اسلامی است

معاون اقتصادی رئیس جمهوری گفت: پیام حماسه ماندگار ملت قهرمان ایران در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال، همان همدلی و انسجام ملی همه دلسوزان کشور برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوزمحمد نهاوندیان، روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر یزد با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: ملت ایران امروز با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن باردیگر اعلام کرد که همچنان در مسیر نظام ، انقلاب اسلامی ،ولایت و اهداف و آرمان های الهی حرکت می کند.

وی ادامه داد: راه عزت و اقتدار کشور ما در همدلی ، همبستگی و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی است و با رهبری های مقام معظم رهبری با قدرت و درایت به راه نورانی و تکاملی نظام ادامه می دهد و تسلیم دشمنان نمی شود.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری تصریح کرد: راه ملت و راه ما ، راه امید و نشاط به آینده است هرچند ممکن است عده ای به دنبال سیاه نمایی باشند که قطعا به اهداف خود نمی رسند چون ملت مقاوم ما با همت و وحدت، وظایف خود را انجام می دهد.
نهاوندیان اظهار کرد: امسال را مقام معظم رهبری سال افتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و این یعنی تکیه به ظرفیت های داخلی و دولت و ملت هم تحت رهبری های ایشان وظایف خود را انجام خواهند داد.
وی گفت: تعامل با دنیا و تلاش مضاعف برای تولید ملی و اشتغال با همت و همکاری همگان و مسوولان و جلب حضور مردم، قطعا نقش مهمی در اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری خواهد داشت.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری افزود: هر جا ملت و مسوولان در کنار هم و با رهبری های مقام معظم رهبری تلاش داشته اند اهداف نظام و کشور محقق شده و این راه عزت بخش، همچنان تداوم خواهد داشت.
راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز در ۸۵ نقطه استان یزد برگزار شد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..