انصاری: روحانی جزو اصلاح‌طلبان نبود که توقع داشته باشیم رفتار اصلاح‌طلبانه داشته باشد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: روحانی جزو اصلاح‌طلبان نبود که توقع داشته باشیم رفتار اصلاح‌طلبانه داشته باشد.

به گزارش یزدی نیوزجمشید انصاری در نشست فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد اظهار داشت: کار سیاسی گله‌گذاری نیست و این کار با سختی‌ها و دشواری‌های بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان کابینه تشکیل نداده‌اند تصریح کرد: اصلاح‌طلبان از یک کاندیدا حمایت کردند و نفر برتر انتخابات کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان بوده و جزو آنها نبوده که اصلاح‌طلبان توقف رفتار اصلاح‌طلبانه داشته باشند.

وی ادامه داد: این که اصلاح‌طلبان توقع داشته باشند رفتار دولت اصلاح‌طلبانه باشد، توقع درستی نیست و رئیس جمهور باید طبق روش خود حرکت کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: انتظاری که از جوانان می‌رود این است که بر اساس اطلاعات درست تحلیل کنند و به این موضوع توجه داشته باشند که اطلاعات فضای مجازی خیلی قابل استنداد نیست که بخواهیم اظهار نظرهایمان را مبتنی بر آن انجام دهیم.

انصاری خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مطرح می‌شد این بود که مردم در جریان زلزله حاضر نشدند به نهادهای دولتی اعتماد کنند ولی به افراد معروف و مشهور کمک کردند، در حالی که ما آمار کمک‌های مردم به دولت و افراد معروف را داریم و مشخص است که نسبت کمک به افراد معروف به ۵ درصد هم نمی‌رسید پس چرا این گزارش‌های نادرست را انجام می‌دهیم؟

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد از اشتغال‌های کشور در دولت هستند ولی همه مردم انتظار دارند که جزو این ۱۰ درصد باشند و تمام تلاششان هم بر این است که وارد این ۱۰ درصد شوند.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادامه داد: تمام افرادی که تحصیل می‌کنند هم به دنبال این هستند که بتوانند استخدام کشور شوند در حالی که ۹۰ درصد نیروی انسانی ما در بخش خصوصی فعالیت دارند.

انصاری بیان کرد: مشکل ما این نیست که جوان‌ترها را نمی‌توانیم به کار بگیریم بلکه مشکل ما این است که وقتی می‌خواهیم جوان‌ترها را به کار بگیریم، تعداد آنها ۲۰ میلیون نفر می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..