تابش: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،قوام بخش انقلاب است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم استان یزد برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: حضور آگاهانه مردم، قوام بخش انقلاب و باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش روز شنبه از مردم دعوت کرد تا ضمن نمایش انسجام و همبستگی داخلی و تاکید دوباره بر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، مسئولیت سنگین حاکمیت را برای انجام صحیح وظایف و تحقق آرمان هایی که انقلاب بر مبنای آن شکل گرفت را گوشزد نمایند.

وی اضافه کرد: دهه فجر یادآور آگاهی، ایثار و ظلم ستیزی مردم ایران و فریادگر حق طلبی و آرمان گرایی یک ملت است که با رهبری های داهیانه حضرت امام خمینی (ره) در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به ثمر نشست و همچون سدی مستحکم در برابر زیاده خواهی مستکبرین و بدخواهان ایستاده است.
تابش با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و همه شهدا و علما و مجاهدان راه انقلاب اظهار داشت: ایران پس از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب، به دستاوردهای بزرگ و پیشرفت های شگرفی در بخش های مختلف نائل شده است و خود را به یک قدرت منطقه ای تبدیل کرده و در علوم مختلف نیز در جهان مطرح گردیده است.
نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به مشکلات کشور و تنگناهای معیشتی و بیکاری و تبعیض در جامعه، عنوان داشت: باید قدردان حضور مردم در عرصه های مختلف و بزنگاه های سرنوشت ساز بود و صدای اعتراض آنان را، هم شنید و هم گامی عملی در جهت رفع مشکلات و تحقق خواست ها و مطالبات آنان برداشت که در این صورت است که پاسداشت حضور مردم انجام می شود.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۸۰ نقطه استان یزد برگزار می شود.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..