خودکفایی در نیروهای مسلح از برکات انقلاب اسلامی است

رئیس بازرسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: خودکفایی نیروهای مسلح و اقتدار و عزت آنها در مقابل دشمنان از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ خلبان محمد جواد لطفی روز جمعه در جمع مردم یزد در مسجدملاسماعیل با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به برکت برپایی نظام اسلامی شاهد ساخت وسایل و تجهیزات پیشرفته در ارتش جمهوری اسلامی و خودکفایی موردنیاز در بخش های مختلف هستیم .

وی ادامه داد: ساخت هواپیماهای مختلف، موشک‌ها، رادارها، بمب‌های هوشمند، هواپیماهای بدون سرنشین و رادار گریز، تعمیر و ساخت انواع قطعات در وزارت دفاع، ارتش و نیروی هوایی در حال انجام و پیگیری است که عمده فعالیت‌های این عزیزان با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس به دست آمد.
رئیس بازرسی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان تصریح کرد: ساخت وسایل مورد نیاز در ارتش و نیروهای مسلح مایه افتخار است و اعتبار ارتش و نیروهای مسلح همه به استقلال ، داشتن قدرت اقدام در مقابل دشمن و سرافرازی و غرور در برابر بیگانگان و قدرت بازدارندگی آن است.
لطفی گفت: نیروی هوایی در هیچ زمانی پشت به ملت نکرده و نخواهد کرد و این سازمان با دعوت از مرجع و مقتدای خویش با وفاداری و حمایت از اسلام در کنار رهبر و مردم صحنه‌های بدیعی از عشق و ایثار را ترسیم کرده است.
به مناسبت روز نیروی هوایی جمعی از افسران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نمازجمعه یزد شرکت کردند.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..