اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در یزد را اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزسعید زارع با اشاره به اینکه صدای انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان شنیده شده، عنوان کرد: در هر کشوری روزی به عنوان روز استقلال یا روز انقلاب و یا عناوین بسیار دیگری وجود دارد که این روزها برای تمام این کشورها مقدس و مهم است.

وی تصریح کرد: در هر کشور برای این روز برنامه‌های بسیار زیادی وجود دارد که از جمله این موارد می‌توان به شلیک توپ، احتزاز پرچم ملی، پایکوبی، رژه نظامی و موارد مختلف دیگر اشاره کرد.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: در مقابل همه این برنامه‌ها، در ایران برگزاری برنامه‌ها به گونه‌ای کاملا خاص است و این برنامه‌ها به صورت کاملا مردمی و با جشن و راهپیمایی انجام می‌شود.

زارع ادامه داد: راهپیمایی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر سایر کشورهای جهان منحصر به فرد بوده و به نوعی رفتار اجتماعی تبدیل شده و ماهیت انقلاب اسلامی ایران را در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب نشان داده است.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن آیینه تمام نمای انقلاب اسلامی است و به فرمایش حضرت آقا، این روز در حکم عید غدیر و عید قربان برای ملت ماست و باید آن را به صورت ویژه گرامی بداریم.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: در شهر یزد راهپیمایی از میدان آزادی به سمت خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام، چهارراه شهدا و حسینه امیر چقماق انجام می‌شود.

زارع با بیان اینکه مردم یزد همیشه حضور پرشوری در راهپیمایی داشتند، گفت: مسیر دوم راهپیمایی شهر یزد هم از چهارراه بعثت به سمت خیابان قیام، چهارراه شهدا تا میدان امیرچقماق است.

وی تصریح کرد: از ساعت ۷ دقیقه تا ۹ صبح مراسم جشن انقلاب در ابتدای میدان آزادی با حضور و مشارکت خودجوش هنرمندان یزدی این برنامه انجام می‌شود.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در طول مسیر حدود ۸۰ ایستگاه صلواتی، فرهنگی، پاسخگویی به شبهات، معرفی انقلاب به گردشگران خارجی به زبان انگلیسی، ایستگاه اهدای عضو اهدای زندگی، پحش پکیج‌های فرهنگی و موارد مختلف دیگر ایجاد می‌شود.

زارع تصریح کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها امروز به منظور قدردانی و تجلیل از مقام شامخ شهدا در ۱۸ هزار گلزار شهدای سراسر کشور و ۳۲۷ گلزار شهدا در سراسر استان یزد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ویژه شهرستان یزد ساعت ۱۶ امروز با حضور بر سر مرقد سومین شهید محراب انجام می‌شود و بعد از آن ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در گلزار شهدای خلدبرین یزد انجام می‌شود.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بانگ رسای تکبیر فاطمی را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر امسال دانست و افزود: این برنامه ساعت ۲۱ روز ۲۱ بهمن با حضور مردم در پشت بام‌ها و به مانند سال‌های قبل انجام می‌شود.

زارع با بیان اینکه این شعارهایی که در طول سال‌های پس از انقلاب وجود داشته، روحیه ایثار و شهادت طلبی را در انقلاب حفظ می‌کند تصریح کرد: مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن و به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص این ایام در نقاط مختلف استان یزد انجام می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..