امام جمعه موقت هرات: ۲۲ بهمن روز احیای مجدد اسلام و تغییر بزرگ در نظام بین الملل است

امام جمعه موقت هرات با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن روز احیای مجدد اسلام و تغییر بزرگ در نظام بین الملل بود.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام غلامرضا محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه  به خدمات نظام جمهوری اسلامی به جامعه اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسرائیل که ابرقدرت منطقه بود رو به زوال رفت و کشوری که ادعا داشت مرزهایش از نیل تا فرات است در تمامی جنگ های منطقه شکست خورد.

وی گفت: اسرائیل اکنون در حال دیوار کشیدن به دو خود است و دیگر حرفی از توسعه طلبی نمیزد و انقلاب اسلامی ایران برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب در جهان عرب صهیونیست ها را از تمامی مناطق خاورمیانه عقب راند.
خطیب نماز جمعه هرات به دستاوردهای جغرافیایی ، نظامی و سیاسی انقلاب اشاره و اظهار داشت: در زمینه جغرافیایی بعد از پیروزی انقلاب یک وجب از خاک ایران به تصرف کشورهای بیگانه در نیامد و تمامیت ارضی ایران و حتی کشورهای عربی نطیر سوریه و عراق نیز حفظ شد.
وی افزود: ایران اکنون در زمینه فناوری هسته ای و نظامی جزو ابرقدرت های جهانی محسوب می شود و اکنون در زمینه موشک با کمبود جا برای سیلوهای زیر زمینی موشکی مواجه است.
محمودی از مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهرستان خاتم خواست در زمینه کمربندی هرات،خط ریلی، دو بانده شدن جاده ها و صنعتی شدن شهرستان اقدامات جدی را انجام دهند.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله ۲۴۰ کیلومتری از شهر یزد واقع شده است.

 

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..