امام جمعه میبد: انقلاب اسلامی، پدیده ای بی نظیر در دنیا بود

امام جمعه میبد، انقلاب اسلامی را یک پدیده بی نظیر و یک نعمت بزرگ الهی عنوان کرد که به همت ملت ایران پدید آمد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام علی رضا اعرافی در خطبه های نمازجمعه شهر میبد افزود : این نعمت را باید قدر دانست و هیچ چیزی نباید ما را از اتصال به این منبع فیاض انقلاب اسلامی دور بدارد.

وی اظهار داشت : انقلاب اسلامی در عصری پدید آمد که هیچ منطق مادی آن را تصور نمی کرد و هرگز کسی گمان نمی برد که بار دیگر دین ، اسلام و منطق وحی در عرصه زندگی بشر امروز نقش آفرینی کند.
امام جمعه میبد خاطر نشان نمود : اگر ما نسبت به این انقلاب و دست آوردهای آن ناسپاسی کنیم ، به یقین ضربه هایی خواهیم خورد که قرنها باید تحمل کنیم .
وی در ادامه افزود : اما این بدان معنا نیست که ما برنامه ، مسئول و یا طرحی از نظام را نقد و نسبت به آن اعتراض نکنیم .
خطیب نماز جمعه میبد بیان داشت : ما امروز در نقطه عطف تاریخ هستیم و بسیار جای تاسف و تاثر است که گفته هایی نشر پیدا کند که با آن رژیم شاهنشاهی را که دین و دنیای ما را نابود کرده ، مورد بزک قرار دهند و اسرائیل و آمریکا را دوست پندارند و دشمن خود ندانند و نسبت به انقلاب اسلامی قدر ناشناسی کنند. 
اعرافی خاطرنشان نمود: دشمنان ما نظام، اقتصاد ، امنیت و از همه مهمتر امید ملت ایران را با بهره گیری از فضاهای مجازی ، دروغ ها ، تبلیغات سنگین و شایعه هدف قرار داده اند و با سوار شدن بر موج اعتراضات و با اغتشاشات شیطانی تلاش می نمایند تا گوهر امید را از دل مردم ایران بربایند.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..