با حضور استاندار یزد؛

پروژه‌های دهه فجر شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید

استاندار یزد عصر روز چهارشنبه 18 بهمن‌ماه 96 و هم‌زمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر با سفر به شهرستان بافق پروژه‌های دهه فجر این شهرستان را افتتاح کرد.

به گزارش یزدی نیوزعصر چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ «محمود زمانی قمی» با سفر به شهرستان بافق پروژه‌های دهه فجر این شهرستان را افتتاح کرد.

استاندار یزد در بدو ورود به شهرستان بافق با خانواده شهید بزرگوار «محمدرضا تشکری» دیدار و گفتگو کرد و سپس طرح گازرسانی به شهرک صنعتی بافق را به بهره‌برداری رساند.
زمانی قمی در ادامه سفر خود به شهرستان بافق سالن ورزشی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این شهر که بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث‌شده است را افتتاح کرد.
افتتاح رسمی طرح گازرسانی به روستاهای صدرآباد، حاجی‌آباد، فاضلیه، رضاییه، عباس‌آباد مبارکه و شهرک فسفات، بخش بعدی سفر استاندار یزد به شهرستان بافق بود. این پروژه که بخش وسیعی از روستاهای این شهرستان را از نعمت گاز برخوردار می‌کند بااعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان اجرایی شده است.
زمانی قمی در ادامه بلوک زایمانی بیمارستان ولی‌عصر (عج) بافق را بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در سفر به شهرستان بافق پروژه ارتقاء سیستم کنترل و مانیتورینگ کارخانه فراوری شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق را بااعتبار شش میلیارد تومانی به بهره‌برداری رساند.
استاندار یزد و هیئت همراه همچنین از پیت معدن چغارت و پروژه احداث کارخانه گندله‌سازی سه چاهون نیز بافق بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ گل‌باران قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق، پایان‌بخش برنامه‌های سفر یک‌روزه «محمود زمانی قمی» و هیئت همراه به شهرستان بافق بود.
در این سفر «جعفر نخستین» سرپرست اداره کل حوزه استاندار، «محمد زاده رحمانی» فرماندار بافق و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، استاندار یزد را همراهی کردند.

 

منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..