معاون استاندار یزد:

عظمت انقلاب اسلامی، مدیون جانفشانی شهداست

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: عظمت انقلاب شکوهمند اسلامی و موفقیت های نظام اسلامی مدیون جانفشانی شهیدان والامقام و صبر و مقاومت خانواده های معزز آنهاست.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی شامگاه پنجشنبه با حضور در منزل تعدادی از خانواده های شهدای یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره شهدای سرفراز را گرامی داشت و افزود: شهیدان مایه عزت و افتحار هستند و زنده نگه داشتن یاد آن یک وظیفه و کاری مهم است .

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان از مسائل اساسی است که باید مدنظر متولیان مختلف فرهنگی و اجتماعی استان قرار گیرد.
همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: سرکشی از خانواده های شهدا و تجلیل از آنها جزو برنامه های محوری و همیشگی این نهاد با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در طول سال است.
احمد ابراهیمی افزود: حضور مسوولان و مردم در منازل شهدا و تجلیل از خانواده های آنها یک کار ارزشمند و وظیفه ای دینی ، ملی و انقلابی محسوب می شو که باید همواره مورد توجه جدی همگان قرار گیرد.
همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: عزت و اقتداری که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد به برکت خون های مطهر شهیدان و همچنین ایستادگی مردم و ولایتمداری آنهاست و باید فرهنگ شهادت همواره در بین مردم در جامعه زنده بماند.
سردار فتح الله جمیری افزود: از کارهای مهم فرهنگی و ارزشی که در طول سال توسط نهادهای مختلف انجام می شود حضور در منازل شهدا و تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت و فرهنگ سازی ایثار است .
استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..