معاون رییس جمهور خبر داد؛

فعالیت ۱۰ درصد شاغلین کشور در بخش دولتی

معاون رییس جمهور با بیان این‌که 26 میلیون نفر نیروی کار در کشور وجود دارد، گفت: طبق آخرین آمار تهیه شده در حال حاضر 23 میلیون نفر در مشاغل مختلف مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش یزدی نیوز«جمشید انصاری» در نشست فعالین سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد با اشاره به ضرورت برگزاری این چنین جلسات سیاسی در استان‌ها و کشور، اظهار کرد: فعالیت سیاسی، روحیه احساسی و گله‌گذاری نمی‌پذیرد.

وی با بیان این‌که تجربه کار سیاسی به ما نشان داده که فعالیت سیاسی موفق مستلزم حوصله و صبوری فراوان است، افزود: در انتخابات گذشته کاندیدای اصلاح طلبان، اصلاح طلب نبوده و اصلاح طلبان نباید از رییس جمهور انتظار رفتار اصلاح طلبی داشته باشند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با بیان این‌که جوانان باید گذاره‌های دقیق برای مسائل بکارببرند، گفت: ما نباید گذاره‌های نادرست را مبنای قضاوت در مورد دولت و کشور قرار دهیم.

انصاری با بیان این‌که در حال حاضر ۲۶ میلیون نفر نیروی کار در کشور داریم، خاطرنشان کرد: از تعداد کل نیروی کار کشور ۲۳ میلیون نفر شاغل هستند که از این میزان ۱۰ درصد در دولت شاغل هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که نظام رییس جمهور و کابینه دولت نیست، تصریح کرد: نظام مجموعه مردم و دولت است.

این مقام مسئول در مورد بحث استخدامی کشور، اظهار کرد: از این پس افراد با آزمون ادواری تبدیل وضعیت نمی‌شوند.

 

منبع:ایسنایزد

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..