معاون استاندار یزد بر الگوگیری ورزشکاران از شهدا تاکید کرد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: شهدای ورزشکار، الگویی مناسب و مورد نیاز برای جامعه بزرگ ورزشکاران هستند و باید در راستای تحقق اهداف و آرمان های متعالی آنها فعالیت کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی طالبی در آیین تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار انقلاب با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: شهدای ورزشکار نقش مهمی در پیروزی انقلاب و به ثمر رساندن اهداف مقدس نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) داشته اند.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار در قالب برنامه های مختلف برای ترویج فرهنگ والای شهادت و مقاومت در جامعه ورزشکاران و هیات های مختلف ورزشی یک کار مهم و مورد نیاز فرهنگی است که باید همواره مدنظر مسوولان امر قرار گیرد.
این مسوول تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دوران انقلاب با ایثار جان و گذشتن از تمام هستی خود موجب عزت و اقتدار کشور و تحقق اهداف عالیه اسلام شدند و باید همواره پاسدار خون های مطهر آنها بود.
طالبی گفت: انجام برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در راستای ارزش نهادن به شهدا و تبیین سیره و همچنین وصایای نورانی آنها امری مهم و لازم است که باید پیگیری و در جامعه هدف محقق شود.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اهمیت انجام برنامه های ارزشی و فرهنگی در کنار برنامه های دیگر در ورزش استان به عنوان یک ضرورت اشاره و از انجام برنامه ها حمایت کرد.
مسعود شریعتی همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش در بخش ها و رشته های مختلف در ۴۰ سال گذشته در استان اشاره کرد و از همکاری تمام علاقمندان و دلسوزان قدردانی و برتداوم برنامه ها تاکید نمود.
در این مراسم که در زورخانه علی بن ابیطالب (ع) و با حضور جمعی از مسوولان و ورزشکاران برگزار شد از خانواده سه شهید ورزشکار انقلاب ، شهیدان بستانی ، هدایتی و پارسائیان و همچنین جانبار انقلاب ، برزگر تجلیل به عمل آمد.
استان یزد سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد ۲۲ شهید مربوط به دوران انقلاب هستند.
استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..