رییس شورای شهر یزد تأکید کرد:

لزوم حمایت یا نقد سازنده برنامه‌های شورای شهر از سوی رسانه‌ها

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برنامه‌های در دستور کار این دوره شورای شهر،‌ گفت:‌ رسانه‌ها باید در صورت موافق بودن با برنامه‌های شورای شهر آنها را حمایت و در صورت عدم مخالفت آنها با نگاه سازنده نقد کنند.

به گزارش یزدی نیوز«غلامعلی سفید» در جلسه هم‌اندیشی که با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدوارم هرچه از زمان پیروزی انقلاب دور می‌شویم از اخلاق انقلابی فاصله نگیریم.

وی با اشاره به نقش رسانه در مدیریت و توسعه خدمات شهری،‌ افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد انتظار دارد خبرنگاران در صورت تأیید برنامه‌های مدیریت شهری شهرداری در رسیدن به اهداف توسعه‌ای یاری کنند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه «ایجاد شهر امن انسانی و پیاده محور»، «ایجاد شرایط زندگی ایده آل و آرام» و «جذب مشارکت مردمی در مدیریت شهری» را از جمله برنامه‌های در دستور کار شورای اسلامی شهر یزد در این دوره دانست و بیان کرد:‌ اگر رسانه تشخیص می‌دهند که برنامه‌های شورای شهر برای توسعه شهری مناسب است آن را حمایت و از تشخیص می‌دهند مناسب نیست آن را نقد سازنده بکنند.

سفید با بیان این‌که دخالت مردم در مدیریت شهری عامل موثری در ارتقای سطح مدیریتی شهری است، گفت: این دوره شورای اسلامی شهر به دنبال ساخت خیابان و پل نسیت،‌ بلکه اتمام طرح‌های نیمه تمام که مشکلات و معضلات جدی برای مردم ایجاد کرده است را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام مسئول رفع مشکلات ۱۵ ساله شهری را از جمله مهمترین اولویت اجرایی و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد و ادامه داد:‌ امیدواریم با اقدامات انجام شده تا پایان امسال رفع نهایی مشکل ساکنین شهرک طوبی را اعلام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که در حال حاضر تقاضاهای متعددی در مورد سرمایه‌گذاری مختلف در شهر یزد به شورای اسلامی رسیده است،‌ خاطرنشان کرد:‌ بررسی پاسخ به حدود ۱۰ تقاضای سخت هتل پنج ستاره در شهر یزد از دیگر موارد در دستور کار شورای شهر است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد رسیدگی به امور مختلف مردم و پاسخ در کمترین زمان ممکن را اولویت اول شورای شهر دانست و بیان کرد: با توجه به شهر یزد، تاریخی و توریستی شده، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه فضای اقامتی،‌حمل و نقل و مدیریت شهری از دیگر برنامه‌های در دستور کار شورای شهر یزد است.

سفید مشارکت برای انتقال آب به استان یزد با جذب سرمایه گذاران کلان را از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت:‌جدا کردن آب مصرفی فضای سبز از آب انتقالی لازم و ضروری است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره ضرورت حفاظت از فضاهای سبز موجود به جای ایجاد فضای سبز جدید در وضعیت بی‌آبی،‌ خاطرنشان کرد: در برنامه سال آینده یزد تملک کردن باغات موجود به جای زمین در یزد انجام می‌شود.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..