به‌منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر؛

استاندار یزد به شهرستان مهریز سفر کرد

استاندار یزد به‌منظور افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر عصر روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه به شهرستان مهریز سفر کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمود زمانی قمی» عصر روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه با حضور در شهرستان مهریز پروژه‌های قابل‌افتتاح در نظر گرفته‌شده برای دهه فجر را افتتاح کرد.

استاندار یزد ابتدا با حضور در منزل پدر شهید مفقودالاثر «علیرضا زارع بیدکشی» با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.
زمانی قمی سپس راه روستایی باغ دهوک مهریز که با مشارکت بخشداری مرکزی، اداره راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان احداث‌شده بود را افتتاح کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان در ادامه سفر خود به شهرستان مهریز ساختمان آتش‌نشانی مهریز که بااعتبار ۵ میلیارد ریال احداث‌شده است را افتتاح کرد. 
استاندار یزد در ادامه شرکت دانش‌بنیان نانو کیمیای کویر مهریز را افتتاح کرد. این شرکت بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال اشتغال‌زایی ۲۱ نفر را فراهم کرده است.
بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری باغ آهوی مهریز، شرکت رژین سرام ، کاشی پرسپولیس و خانه بوم گردی سرای جهانگرد نیز بخش دیگری از برنامه استاندار یزد در این سفر بود.
در این برنامه«جعفر نخستین» سرپرست اداره کل حوزه استاندار، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استان و شهرستان وی همراهی می کردند.
در دهه فجرسال جاری ۳۲ پروژه در بخش های مختلف با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در شهرستان مهریز به بهره برداری می رسد.
 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..