حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است

معاون فرماندار اردکان با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مشارکت پرشور مردم در این راهپیمایی، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی پوردهقان در نشست هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۶ با تبریک سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را مناسبتی ملی و مذهبی و راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهم‌ترین گردهمایی مردمی در کشور دانست.

وی اظهار داشت: ورود به چهل سالگی انقلاب را باید به همه کسانی دل در گرو رفاه و آبادانی این سرزمین داشته و در رشد و بالندگی کشور نقش داشته‌اند تبریک گفت.
پوردهقان با یادآوری خدماتی که انقلاب اسلامی به کشور و مردم داشته است؛ بر لزوم تکریم خانواده شهدا و جانبازان در این ایام تأکید کرد.
معاون فرماندار اردکان راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن را نمایش ‌دهنده پای‌بندی مردم به آرمان‌های اولیه انقلاب دانست و گفت: به همین دلیل باید تلاش شود حضور پررنگ مردم در این مراسم محقق شود.
پوردهقان افزود: تلاش تمام دستگاه‌ها باید فراهم‌کردن بستری مناسب برای حضور اقشار مختلف مردم در جهت نمایش اتحاد و همدلی باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با انتقاد از این‌که فضاسازی شهری مناسبی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت نگرفته؛ افزود: روحیه فداکاری و حضور مردم در صحنه‌ها تا ظهور حضرت ولی‌عصر عج ادامه خواهد یافت.
حجت‌الاسلام حاجی‌اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما به وعده الهی و امام مبنی بر این‌که اگر نظام را یاری کنیم؛ خدا نیز ما را یاری خواهد کرد؛ عمیقا اعتقاد داریم.
راهپیمایی ۲۲ بهمن روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد کوشکنو پایگاه انقلاب اسلامی در اردکان آغاز و پس از طی مسیر در مصلای امام‌خمینی‌ (ره) پایان می‌یابد.
اردکان ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع است. 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..