اولین مجمع سلامت شهرستان تفت برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر،اولین مجمع سلامت شهرستان تفت با حضور امام جمعه،فرماندار،روسای ادارات خیرین حوزه سلامت،مدیران سمن های سلامت شهرستان، ریاست دانشگاه و اعضای هیات رئیسه برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوز،دکتر«محمدرضا میرجلیلی» رییس دانشگاه در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت اجتماعی سازی سلامت، لازمه ی دستیابی به سطوح بالای سلامت و کاهش هزینه های تمام شده را مشارکت فعال وهمه جانبه دستگاههای دولتی،خیرین، سمن ها و بخصوص آحاد جامعه بر شمرد.

وی همچنین رویکرد دانشگاه در خصوص مدیریت مشارکتی، جذب حداکثری همراهی ومشارکت و توجه ویژه به مولفه‌های اجتماعی موثر بر سلامت را تبیین کرد .

معاون اجتماعی دانشگاه هم در این مجمع ضمن تبیین جایگاه و روند تشکیل مجمع سلامت، مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت و نقش آنهها را بیان کرد.

امام جمعه شهرستان تفت هم ضمن تبیین نقش دین در تامین سلامت اجتماعی از دست اندرکاران برگزاری مجمع قدردانی کرد و این نشست را نقط عطفی در ارتقای شاخصهای سلامت مردم بر شمرد.

اولین مجمع سلامت شهرستان با تقدیر از برگزیدگان عرصه سلامت شامل ادارت،خیرین،سمن ها و سیاستگزاران برتر شهرستان پایان یافت .

 
منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..