۱۰۰ اثر از خارج کشور به دبیرخانه کنگره بین المللی شعر توحیدی ارسال شد

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی شعر توحیدی با بیان اینکه ۵۰۰ اثر تاکنون به دبیرخانه کنگره بین‌المللی شعر توحیدی ارسال شد گفت: ۱۰۰ اثر از خارج کشور به دبیرخانه کنگره شعر توحیدی رسیده است.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام زکریا اخلاقی ، با اشاره به تمدید ارسال آثار به سومین کنگره بین‌المللی شعر توحیدی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این کنگره تا روز ۲۰ بهمن ماه امسال برای ارسال آثار به دبیرخانه فرصت دارند.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی شعر توحیدی به موضوعات این دوره از کنگره اشاره کرد و گفت: توحید و معارف توحیدی، شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال، تسبیح و تقدیس خداوند متعال، نیایش و مناجات در آستان حضرت حق، سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان، جلوه‌های جلال و جمال الهی در پدیده‌های جهان، تماشای عظمت خداوند در عالم و گفت‌وگوی عارفانه با معبود ازلی در همه قالب‌های شعری از موضوعات این دوره است.

وی با بیان اینکه نخستین فراخوان جشنواره از حدود ۲ ماه پیش ارسال شد خاطرنشان کرد: زمان برگزاری اختتامیه کنگره طبق برنامه‌ریزی‌ها، اوایل اردیبهشت سال آینده است.

اخلاقی با اشاره به ارسال ۵۰۰ اثر تاکنون به دبیرخانه سومین کنگره بین‌المللی شعر توحیدی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۰ اثر از خارج از کشور به دبیرخانه ارسال شد.

دبیر علمی سومین کنگره بین‌المللی شعر توحیدی با بیان اینکه زبان‌های فارسی، عربی و اردو مبنای دریافت آثار ارسالی به کنگره تعیین شده است عنوان کرد: دبیرخانه اعلام کرد که تاکنون آثاری به زبان‌های دیگر نیز به کنگره ارسال شده که اگر این تعداد آثار قابل توجه باشد، این آثار را برای شرکت در کنگره می‌پذیریم.

شاعر آئینی کشور اظهار داشت: آثاری ارسالی به زبان‌های عربی و اردو از کشورهای مختلف دنیا مثل عراق، سوریه، لبنان، هند و پاکستان به دبیرخانه کنگره ارسال شد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..