نمایشگاه صنایع دستی معلولان برگزار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان یزد از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی معلولان در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزجلیل عفتی  در حاشیه افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی رادمنش که همزمان با گرامیداشت دهه فجر بهره‌برداری رسید با تأکید بر اینکه راه‌اندازی مجتمع خدمات بهزیستی در مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه شهر ضروری است اظهار داشت: مناطق حاشیه شهر به نسبت از امکانات کمتری برخوردار هستند که ساخت این‌گونه مراکز می‌تواند مقداری از خواسته‌های آن‌ها برآورده کند و امیدواریم این مجتمع‌ها بتوانند نقش خود را در خدمت ‌رسانی به مردم به خوبی ایفا کنند.

مدیر‌کل بهزیستی استان یزد با اشاره به رویکرد بهزیستی در واگذاری پرونده‌های مددجویی به مجتمع‌های خدمات بهزیستی گفت: تمام خدمات بهزیستی در مجتمع‌های خدمات این سازمان قابل ارائه به عموم مردم است.

وی خاطرنشان کرد: نحوه‌ عملکرد این‌گونه مراکز باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر خدمات خود برای مددجویان تحت پوشش، بتوانند به سایر افراد جامعه کمک کرده و فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

عفتی بر گسترش مراکز بهزیستی در سطح استان تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های بهزیستی این مراکز باید بتوانند خدمات خود را در سطح جامعه گسترش دهند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به اجرای بیش از ۷۰ برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر در بهزیستی استان اضافه کرد: این برنامه در قالب ۲۳ افتتاحیه و ۴۸ برنامه فرهنگی و کارگاه‌های آموزشی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: همایش منتظران موعود، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی معلولین، تجلیل از معلولین موفق بهزیستی، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و پیش از ازدواج، مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده ایثارگران بهزیستی را از جمله‌ برنامه‌های دیگر بهزیستی استان یزد در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..