فرمانده سپاه الغدیر یزد تأکید کرد:

لزوم فداکاری مسئولان نظام برای توسعه و پیشرفت کشور

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی و رفتاری شهدا بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، گفت: مسئولان نظام باید برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش کشور فداکاری کنند.

به گزارش یزدی نیوزسردار«فتح الله جمیری» در حاشیه دیدار با خانواده شهید«محمدحسین ذولفقاری» شهید شاخص بیسج دانش آموزی کشور، با بیان این‌که طبق فرمایش امام خمینی(ره) خانواده شهدا چشم و چراغ ملتند، اظهار کرد: امروز هرچه داریم از گنجینه شهدا است.

وی شهدا را عامل اصلی تمام پیشرفت‌های نظام و انقلاب اسلامی دانست و افزود: شهدا در گذشته نظام را در برابر جنگ فیزیکی دشمنان حفظ کرده و امروز هم با ایجاد بازدارندگی علیه دشمنان کشور ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه تأسی گرفتن از شهدا را یکی از مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: توجه به خانواده شهدا و تبعیت از ولایت فقیه تنها را برون رفت از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور است.

جمیری با بیان این‌که متأسفانه برخی افراد فراموش کردند که امنیت و شرایط مطلوب فعلی کشور از برکت وجود و جانفشانی شهدا به دست آمده است، تصریح کرد: اگر مسئولان بخواهند این کشور را بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت قرار دهند باید مسیر شهدا را چراغ راه خود قرار دهند.

این مقام مسئول اخلاص، تلاش بی‌منت و فداکاری را مهمترین ویژگی شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: مسئولان نظام باید بدانند که پیروی از خون شهدا، فداکاری برای پیشرفت و سعادت بیش از پیش نظام انقلاب اسلامی ایران است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تأکید کرد: نهادینه کردن ارزش‌های اخلاقی و رفتاری شهدا توسعه فرهنگ عمومی و اجتماعی جامعه امروزی ایران اسلامی را بیمه می‌کند. 

 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..