معاون اقتصادی استاندار یزد:

استان یزد از سرمایه‌دارانِ بادانش سرمایه‌گذاری حمایت می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: اولویت اصلی ما برای حمایت از سرمایه‌گذاران به افرادی اختصاص می‌یابد که دارای علم و دانش سرمایه‌گذاری باشند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل روابط عمومی استانداری یزد؛ روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه «علی زینی وند» در این جلسه تأکید کرد: مهم‌ترین مؤلفه ما در حوزه اقتصادی این است که افرادی که سرمایه‌دار و دارای علم و دانش خوبی در زمینهٔ سرمایه‌گذاری هستند را حمایت کنیم.

وی گفت: اگر شرکت‌هایی که کننده کار نیستند و فریز شده‌اند را دوباره احیا کنیم قرار نیست دردی از اشتغال و اقتصاد استان را دوا کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد به شناسایی شاخص‌ها و بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و افزود در این راستا فن بازارها می‌توانند کمک شایانی انجام دهند.
زینی وند به تحقق مصوبات جلسات اخیر در این مرکز اشاره و بر همکاری نمایندگان با سرمایه‌گذاران و ارائه گزارش‌ها در این زمینه تأکید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در بخش دیگری از سخنانش به انتشار خبرهای کذب در محدود رسانه‌های استان دریکی دو روز گذشته و در سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیران به استان یزد اشاره کرد و افزود: این بی‌انصافی است که برخی مطرح کردند که دست دولت در دهه فجر خالی بوده و یزدی‌ها پروژه‌های تکراری را دوباره افتتاح کردند.
زینی وند گفت: همه این طرح‌ها توسط شخص استاندار محترم و نمایندگان معاون اول ریاست‌جمهور بازدید شد و با بررسی‌های لازم و دقیق تصمیم به بهره‌برداری از این پروژه‌ها گرفته شد.
وی اذعان داشت: از سوی روابط عمومی استانداری هم توضیحات کلی از پروژه‌ها در این خصوص در فضای مجازی اعلام‌شده و من از رسانه‌ها و مطبوعات می‌خواهم به خبرهای کذب دامن نزنند.

 

منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..