امام جمعه مهریز:

مسوولان به احترام خون شهدا باید خدمتگزار مخلص مردم باشند

امام جمعه مهریز گفت: مسولان فراموش نکنند، امروز جایگاه و مقامی که در اختیار دارند به برکت خون شهداست، آنها باید خدمتگزار مخلص مردم باشند و نسبت به رفع مشکل مردم تمام تلاش خود را به کارگیرند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز دوشنبه در جمع کارکنان دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح مهریز به مناسبت دهه فجر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب افزود: نظام اسلامی به برکت خون شهیدان ، ولایتمداری و وحدت مردم به دست آمد و خدمت به جامعه دینی عبادتی بزرگ و وظیفه انقلابی است .

وی ادامه داد: یکی از علت های اصلی پیروزی انقلاب، حضور آگاهانه مردم در صحنه های مختلف است و این دهه فجر متعلق به امام راحل (ره) ، شهدا و کسانی است که از هستی خود گذشته اند.
امام جمعه مهریز اظهار کرد: مردم قهرمان ایران قریب چهل سال است، به رغم دشمنی های استکبار جهانی پای آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب ایستاده اند و به منویات رهبری نظام نیز لبیک گفته اند.
محی الدینی یادآور شد: آگاهی دشمنان از این موضوع باعث شده است تا عمده فعالیت آنها در راستای تضعیف ایمان مردم و بی اعتماد کردن آنان نسبت به نظام و انقلاب باشد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲ عنصر رهبری حضرت امام (ره) و حضور و مشارکت مردم را عامل ایجاد و استمرار انقلاب می دانند که بسیاری از کشورها به علت نداشتن یکی از این ۲عنصر انقلابشان به سرانجام نرسید. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: شهدا رفتند تا غیرت ، عزت و حجاب زنان و مردان ایران حفظ شود و امروز برخی ها ، شهدا را پله قرار می دهند تا به منافع شخصی و دنیوی خود برسند، آنها خون شهدا را پایمال می کنند.
وی افزود: مردم و مسوولان تلاش کنند، آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال می فرمایند در جامعه و برای جوانان محقق شود.
جشن های دهه فجر با ۲۰۰ برنامه همزمان با آغاز دهه فجر در روز ۱۲بهمن شروع شد و تا ۲۲ بهمن ماه در مهریز ادامه دارد.
مرکز شهرستان مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..