سه خبر فرهنگی از استان یزد

استقبال دانش آموزان یزدی از اکران فیلم های جشنواره فجر، برگزاری دوره آموزشی تبلیغات و «17بهمن، آغاز نمایشگاه آثار جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر» عنوان سه خبر فرهنگی روز دوشنبه استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوز رییس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: دانش آموزان استان از اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فجر در یزد استقبال کردند.

فهیمه سهیلی راد افزود: فیلم های جشنواره فجر برای سومین سال پیاپی همزمان با برپایی جشنواره در تهران، در سه نوبت در سینماهای تک و جام یزد، در حال اکران است که فیلم های قهرمان کوچک، دنیای کیف ها، دزد و پری، شکلاتی و انیمیشن فیلشاه ویژه کودکان و نوجوانان از ١٤ تا ١٨ بهمن ماه به صورت رایگان برای دانش آموزان نمایش داده می شود.
وی ادامه داد: برنامه یادشده بر اساس سیاست‌ های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش ‌آموزان رایگان خواهد بود.
وی اضافه کرد: فیلم های خجالت نکش، چهار راه استانبول، ماهوار، امیر، دارکوب، سوء تفاهم، جاده قدیم، بمب، مغزهای کوچک زنگ زده، تنگه ابوقریب، به وقت شام و سرو زیر آب نیز در ساعت های ١٨ و ٢٠ اکران می شود.

** برگزاری دوره آموزشی تبلیغات
دوره آموزشی تبلیغات با حضور محمود دهقان طزرجانی استاد تبلیغات به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع امام علی (ع) یزد برگزار شد.
هدف اصلی برگزاری این دوره، رسیدن به درکی درست از مفاهیم، فرآیند و اصطلاحات تخصصی رایج در حوزه بازاریابی، روابط عمومی و تبلیغات برای شرکت ‌کننده گان بود.
ایجاد هماهنگی و همگرایی بیشتر با آژانس ‌های تبلیغاتی و شرکت‌ های مجری در تعامل های کاری روزمره یکی دیگر از اهداف اصلی این دوره آموزشی بود.
در این دوره در باره بازار هدف، برنامه ‌ریزی و اجرای کمپین‌ های تبلیغاتی اظهار نظر نشد و در پایان، سازمان ‌دهی روابط کاری بین تبلیغ ‌کننده، آژانس تبلیغاتی و شرکت‌ های مجری مورد بررسی قرار گرفت.

** ۱۷ بهمن، آغاز نمایشگاه آثار جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: نمایشگاه آثار دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در این شهر برگزار می شود.
محمود دهقان هراتی، زمان برگزاری این نمایشگاه را ۱۷ تا ۲۶ بهمن ماه در نگارخانه مجتمع امام علی (ع) یزد ذکر کرد و افزود: این نمایشگاه همراه با نمایش آثارتجسمی هنرمندان منتخب یزدی همراه خواهد بود.
وی با بیان اینکه افزون بر ۵۰ اثر هنری در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد، اضافه کرد: آیین اختتامیه نمایشگاه ۲۶ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع امام علی (ع) یزد برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..